Bukefalos 28 år!

Störiga saker vi stör oss på, del 32.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Borde boka tid för hjulbyte. Har skjutit på att boka tid eftersom jag inte vet mitt schema. Förut var det varannan vecka morgon och varannan vecka kväll. Nu har jag haft 3 veckor på raken med kvällsvecka. Omöjligt att kunna boka en tid när jag jinte jobbar. Jag vill inte behöva boka om och boka om, rätt meningslöst när jag ändå inte vet om jag har ledigt den tiden eller ej.
 
Borde boka tid för hjulbyte. Har skjutit på att boka tid eftersom jag inte vet mitt schema. Förut var det varannan vecka morgon och varannan vecka kväll. Nu har jag haft 3 veckor på raken med kvällsvecka. Omöjligt att kunna boka en tid när jag jinte jobbar. Jag vill inte behöva boka om och boka om, rätt meningslöst när jag ändå inte vet om jag har ledigt den tiden eller ej.
Har ni inga som byter på helgen? Här finns det däckbyte popup som står vid affärer och har drop in.
 
Kom hit. Vet tre småbyar med några hundra invånare där det finns företag som har öppet när folk är lediga under säsongen.
Jag har en utmärkt verkztad zom har öppet alla vardagar,zå näzta vecka är det dagz,på zamma gång får dom zläpet och gräzklipparen med, den zizt nämnda behöver inte nya däck :D men lite zervice innan zäzongen
 
Jag har en utmärkt verkztad zom har öppet alla vardagar,zå näzta vecka är det dagz,på zamma gång får dom zläpet och gräzklipparen med, den zizt nämnda behöver inte nya däck :D men lite zervice innan zäzongen
Jag har också en utmärkt däckbytare. Men den har bara öppet för mig själv dvs jag själv öppet när det passar bäst fint väder :D :D :D

Här får det vänta. Polisen är vakna när det är kallt.
 
Ja jag kunde faktiskt inte tänka mig att i övrigt trevliga och vettiga människor tycker det är adekvat att skicka en lista över vad de inte vill äta.

Hade god lust att skriva tillbaka att de kan äta hemma så får de precis vad de vill ha.:mad::devil:
Dessa lyckades precis degradera sig själva till att inte bli inbjudna nån mer gång.

Känner en del vegetarianer/veganer/folk som äter kosher och allt detta vill jag förstås beakta i min planering, samt allergiker givetvis.
Detta är väl vad du ska svara,
"allergier och veganism kommer jag ta hänsyn till." punkt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 755
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
104 532
Senast: pepp
·
Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
5 519
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
109 096
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp