Bukefalos 28 år!

Tv-serier!

Sv: Tv-serier!

*kl*

Oj oj kommer inte ha tid att jobba eller ta hand om häst med alla bra serie tips jag får :D
 
Sv: Tv-serier!

Ja de tror jag mamma och pappa har första säsongen av hemma så den kanske man ska låna :)
 
Sv: Tv-serier!

Breaking Bad! Justified! Vikings!

Breaking bad är smått legandariskt kultförklarad, den har vunnit massa emmys och är så jäkla bra att även talkshowen Talking Bad fick rekordhöga tittarsiffror i usa nu under hösten då det sändes i anslutning till de sista åtta avsnitten...en MUST SE-serie.
 
Sv: Tv-serier!

Breaking Bad! Justified! Vikings!

Breaking bad är smått legandariskt kultförklarad, den har vunnit massa emmys och är så jäkla bra att även talkshowen Talking Bad fick rekordhöga tittarsiffror i usa nu under hösten då det sändes i anslutning till de sista åtta avsnitten...en MUST SE-serie.

Breaking Bad är den enda serien som spelar någon som helst roll.
 
Sv: Tv-serier!

I januari kommer säsong 3 av min favorit; Sherlock (BBC HD).

Va kul, det visste jag inte. Det är en riktig höjdarserie.

Jag har fastnat för en lite udda serie "Masters of Sex" som handlar om Dr. William Masters och Virginia Johnson, som var bland de första som forskade på mänsklig sexualitet. Det låter kanske inte så upphetsande (:)), men det är faktiskt intressant.

http://www.svd.se/kultur/scen/arets-basta-tv-serie-utforskar-sex_8564822.svd
 
Sv: Tv-serier!

Ok, tack! Då låter jag nog bli att se den nya. Originalet var jag så förtjust i att jag köpte böckerna efteråt, så vitt jag minns var de också väldigt bra.

Båda är värda att se, de är såpass annorlunda att man inte stör sig på skillnaderna, utan mer som en brittisk och en amerikansk version av samma historia. Den amerikanska är betydligt mörkare och mer rakt på sak, inte lika mycket underförstått.
 
Sv: Tv-serier!

De serier jag följer just nu är:
Greys anatomy
Bones
Hart of Dixie
Arrow
Nashville
Suburgatory

Hittade en skitbra serie på viaplay för ett tag sedan. Leverage. Den hade sänts i fem säsonger innan den tyvärr lades ner:mad:.
 
Sv: Tv-serier!

Själv försöker jag hålla igen på serietittandet eftersom jag blir så himla beroende och kan få för mig att plöja igenom en hel säsong på en dag och inte får något annat gjort :p
Så de jag följer har du redan på din lista

The Vampire Diaries
Grey's Anatomy

Och jag älskar New Girl också, dock är det ju helt annan stil :p

Men de YT-kanalerna jag prenumererar på främst för TVD-filmer verkar även följa många av de serierna du har på din lista, och dessutom:

Once Upon a Time
Teen Wolf
Arrow
Doctor Who
Hart of Dixie
Pretty Little Liars

(Är det värt förresten att börja titta på The Originals också? Brukar inte direkt följa spin-off-serierna annars... t.ex Buffy-Angel Grey's-Private Practice)
 
Sv: Tv-serier!

Oj jag ser på väldigt många serier.
Men om jag utgår ifrån din lista tror jag att du kommer gilla Once upon a time som är en fantasyserie. Väldigt välgjord
 
Sv: Tv-serier!

Själv ser jag just nu på:
Once upon a time
Bones
Beauty and the beast
Sleepy hollow
Supernatural
Marvels agents of shield
The originals
American horror story
Arrow
Glee
Vampire diaries
Haven
Atlantis

Och så brukar jag se dessa när de är igång:
Nikita
Game of thrones
Falling Skies
Teen Wolf
True Blood

Jag börjar dock få svårt att hinna med alla mina serier :crazy:
 
Sv: Tv-serier!

Om man gillar övernaturliga krafter, typ superhjältar så är Heroes en grym serie!

Jag tittade på den i början och tänkte se ikapp senare men som många andra serier så lades den väl bara ner efter några säsonger utan något egentligt slut vad jag kan komma ihåg. Då känns det på något sätt ovärt att se de tidigare säsongerna också tycker jag.
 
Sv: Tv-serier!

Om ni kan se på datorn så finns det på youtube en serie som heter Ringer i 22 avsnitt som jag tycker är bra.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har insett att jag kollar rätt mycket på serier i genren "Sjukhusserier", dvs Greys Anatomy, The Good Doctor, New Amsterdam osv...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 192
Senast: Silver Girl
·
Fritid Ja, jag har en hel del tid nu när jag är sjukskriven och efter cytostatikabehandling blir det lite mindre knop. Så jag behöver tips på...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
7 389
Senast: EZMK
·
Äldre Jag har lite TV-serie torka just nu och behöver tips. Vilka är era absoluta favoriter serier ? Några av mina favoriter: Game of...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
7 805
Senast: mandalaki
·
Äldre Då var sommarens serier slut och ännu har inte vinterserierna dragit igång. Jag har under sommaren följt True Blood, Teen Wolf och...
23 24 25
Svar
492
· Visningar
44 209
Senast: _Elly_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp