Bukefalos 28 år!

Tv-serier!

Sv: Tv-serier!

Jag kollar på typ exakt samma lista som du :p
Jag gillar också:
Hannibal
Orange is the new black

Och tänkte testa den nya Dracula.

Önskar att de gjorde en till säsong av Alcatraz! Älskade den...
 
Sv: Tv-serier!

kl - för att jag är lat

Jag hade ingen aning om att säsong 3 av Homeland sänds på SVT nu!

Bor jag under en sten? Hur har jag kunnat missa något sådant?:arghh:
 
Sv: Tv-serier!

kl

TS, vi verkar gilla samma serier och jag älskar "revolution"!
Finns endast på dreamfilm/swefilm men är underbar.

Första säsongen av Revolution har gått på c more. Så den går även att se på c more play. Andra säsongen går i USA nu.

Kl

Här har ni ett till Homeland-fan. GDI vilken sjukt bra serie. Även om tredje säsongen är lite seg. De har ju bytt manusförfattare, är lite rädd att de inte kommer knyta ihop saker som sig bör... Och på allvar, menar de att de inte har HELA Langley tv-övervakat? Borde ju vara hur lätt som helst att ta reda på vem som körde bilen?

Annars har jag oxå kollat Orange is the new black och ser fram emot Jan när nästa säsong släpps.

Under tiden ska jag nog ge Breaking Bad en seriös chans :)
 
Sv: Tv-serier!

På grund av den här tråden började jag se Homeland...och...man kan säga att den inte var bra för mitt plugg..
Väntar o längtar tills nästa avsnitt kommer, så mycket har jag alltså sett. Har totalt fastnat..
 
Sv: Tv-serier!

kl

Råbarkat men fängslande; Vikings! Den går på tv4 just nu, torsdagkvällar. Serien är gjord av History Channel och inte vara en fullmatad hollywood-saga, utan tämligen baserad på historiska fakta framtaget av initierade.

Jag tycker väl kanske att det är lite för mycket fokus på sex drugs and erövringar då...men kan inte låta bli att gilla seriens Ragnar Lodbrok och hans fru Lagerda. Det finns en Skarsgård med också - det gör det snart i alla serier och filmer då, men han sköter sig bra tycker jag, en charmknutte! :)
 
Sv: Tv-serier!

Jag började se Vikings tidigare i år när den precis hade premiär men fastade inte.. Såg iofs bara några avsnitt. Blev den bättre längre in i serien?
 
Sv: Tv-serier!

Jag tyckte den var kass:o Snacka om förvridet fokus på "white macho male scale", lika snedvridet, hollywoodförutsägbart och genusvidrigt som Game of Thrones. Eller tom värre.
 
Sv: Tv-serier!

Jag började se Vikings tidigare i år när den precis hade premiär men fastade inte.. Såg iofs bara några avsnitt. Blev den bättre längre in i serien?

Bättre än...jag vet ju inte var din smak eller gillanivå ligger. :)

Jag tyckte den var kass:o Snacka om förvridet fokus på "white macho male scale", lika snedvridet, hollywoodförutsägbart och genusvidrigt som Game of Thrones. Eller tom värre.

Asch, jag älskar game of thrones ju. Och eftersom du ogillar denna typ av serier så tja. Nånstans måste du ju gillat eftersom du tittat, eller dissade du efter första avsnittet av båda?
 
Sv: Tv-serier!

Viking stod jag ut med 1½ avsnitt, GoT har jag tvingats utstå pga intresserat X. Inget jag valt att se med andra ord.
 
Sv: Tv-serier!

:up: Vänta du bara, du kommer bli så bad, så du anar inte. Och du kommer lovprisa Skylar Och Walt...och Jesse...och Walt JR...ungefär som Carrie i Homeland. Pråmise! :)

(Kom ihåg detta sen när du sett alla säsonger: Am I under arrest? AM I UNDER ARREST?? samt:
Are you in Danger? - I AM the Danger!) :up:

För att inte nämna Hank, som börjar som en pajasaktig macho mansgris, men sen.....
 
Sv: Tv-serier!

Egna listan för stunden.

Strike Back - mörk historia om vad som händer bakom kulisserna i krig
Almost Humen - framtids snut serie
Atlatis
Warehouse 13 - underbar underfundig historie lektion "typ"
Dracula
Agents of S.H.I.E.L.D
Arrow

kommer inte på fler just nu men listan kan nog göras ett mycket längre.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har insett att jag kollar rätt mycket på serier i genren "Sjukhusserier", dvs Greys Anatomy, The Good Doctor, New Amsterdam osv...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 215
Senast: Silver Girl
·
Fritid Ja, jag har en hel del tid nu när jag är sjukskriven och efter cytostatikabehandling blir det lite mindre knop. Så jag behöver tips på...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
7 453
Senast: EZMK
·
Äldre Jag har lite TV-serie torka just nu och behöver tips. Vilka är era absoluta favoriter serier ? Några av mina favoriter: Game of...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
7 893
Senast: mandalaki
·
Äldre Då var sommarens serier slut och ännu har inte vinterserierna dragit igång. Jag har under sommaren följt True Blood, Teen Wolf och...
23 24 25
Svar
492
· Visningar
44 352
Senast: _Elly_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp