Vad gör vi CLXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gör klart presentationen jag ska hålla om en timme. Jag vet att fler känner som jag. Men jag har fortfarande, efter ganska många år, en känsla av att snart bli avsöjad. Avslöjad som en simpel arbetarunge från Hisingen och inte alls den erfarna och pålästa expert som jag utger mig för att vara. Vissa dagar är den känslan starkare än andra.

Men kul att få vara några dagar på huvudkontoret. Bra samtal och sällskap på lunchen!
Imposter syndrome och du är inte ensam. ❤️ Det kan verkligen skölja över mig och jag fattar inte hur jag kan vara där jag är idag.
 
Ska nog ringa frisören och fråga om hon kan klippa mig denna vecka. Gjorde det senast i september. Håret är lite slitet nu.
 
Gör klart presentationen jag ska hålla om en timme. Jag vet att fler känner som jag. Men jag har fortfarande, efter ganska många år, en känsla av att snart bli avsöjad. Avslöjad som en simpel arbetarunge från Hisingen och inte alls den erfarna och pålästa expert som jag utger mig för att vara. Vissa dagar är den känslan starkare än andra.

Men kul att få vara några dagar på huvudkontoret. Bra samtal och sällskap på lunchen!
Oj du är inte ensam med den känslan, J ag har hela mitt liv känt mig som en bluff. Och att alla andra är så mycket bättre på allt.
 
Går stigen runt dammarna uppe i skogen
Årets första sländor har kläckt. Små klarblå och väldigt vackra. Men svår
20230530_115105.jpg
fotograferade. Men skogen är vacker på bild den med
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
69 339
  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
77 270
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Jag har haft mycket tankar om livet på sistone, sannolikt för att det förändrats mycket på kort tid men också för att jag upptäckt att...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
2 941
Senast: movi
·
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 206
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Resultat på HD-röntgen

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp