Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CLVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varit hos tandläkaren, är inte rädd för det per se utan mest rädd för att åka på någon smitta pga bristande hygien. Men det kändes som de hade rätt bra koll. Dock litar jag inte på någon :cautious:
Om cirka 2 - 5 dagar vet vi hur det gick 🤷‍♀️

För övrigt smälter jag bort som ”alla andra” och blev orimligt nyfiken på @tornblomma kassaskåp :rofl:
(du vet att jag är ditt största fan :o)
 
Varit hos tandläkaren, är inte rädd för det per se utan mest rädd för att åka på någon smitta pga bristande hygien. Men det kändes som de hade rätt bra koll. Dock litar jag inte på någon :cautious:
Om cirka 2 - 5 dagar vet vi hur det gick 🤷‍♀️

För övrigt smälter jag bort som ”alla andra” och blev orimligt nyfiken på @tornblomma kassaskåp :rofl:
(du vet att jag är ditt största fan :o)
Vad tänker du att du ska ha fått för smitta?
 
Somnade på soffan, katten kom och höll mig sällskap. Vaknade av att bs var så lågt att mätaren inte kunde visa hur lågt det var exakt. Heja. Så nu har jag ätit glass och väntar på att det ska gå upp.

Försöker hitta min köttfärssås jag vet finns i frysen. Varje jäkla gång så lovar jag mig själv att skriva etikett och varje gång glömmer jag det.
 
Har gjort orimligt mycket idag tycker jag. Hela tre (3) saker. Varit ute med hundarna och sedan svalkat av dem, varit iväg och tränat, och tvättat stortvätt. Tacksam för att vietnamesisk mat existerar eftersom det är det enda jag är sugen på i värmen. Sommarrullar for the win! 🥬
 
Jag har glömt äta ett mål i dag och nu är det dags för middag. Blir samma som i går- kall potatis, gräddfil, senapssill och ägg typ. Måste äta upp lite rester och orkar ändå inte fixa något annat.

Fick skjuts till Apoteket, förstår att det blev fel med tanke på personen jag mötte där, jisses. Men nu har jag båda, plus en hårinpackning som kan behövas åt mitt stackars hår efter en sådan behandling. Det är känsligt och kommer skrika i högan sky av att behandlas med så starka medel. Det har ju vissa åsikter om vanliga schampon till och med ;)

Dottern är med min syster och hennes barn och badar, det är 30 grader varmt, hur fasen pallar de????
 
FB_IMG_1656346830855.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
61 805
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
66 798
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 136
Svar
2 006
· Visningar
70 461

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp