Vad gör vi? Del CLXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemma och funderar på om jag ska avrunda någon timme framför TVn eller ta en tidig kväll. Blir nog lite spel ändå. Kommer ändå inte att sova. Heller det än att ligga med telefonen och slösurfa i sängen tror jag.
Ska nog lyxa till det med en kopp te också.
 
Jag håller på med en sjödrake. Det går väldigt långsamt, då jag haft dåligt med energi den senaste tiden. Men idag har jag fäst ögonlocken och "öronen". Jag tror att det kommer bli en väldigt söt liten drake i slutändan. ☺️

IMG_20230313_222008.jpg
 
Jag blir tokig på mig själv ibland :banghead: var säker på att jag hade en sensor kvar, men tydligen inte. Så nu sitter jag med en utgången sensor och har beställt en ny laddning som kommer om några dagar. Och naturligtvis inga mätstickor - vilket jag alltid lovar mig själv att jag ska beställa men aldrig gör det. Orkar inte med mitt strul.
 
Vaknade till ett par gånger inatt med; varför ska det blåsa så förbannat så fort det blir milt...Typ storm så som det drog i! Och så mellanlandade ungkatten på magen; inte jätteskönt han är ju lixom en korsning mellan maine coon,skogis och bondkatt- ingen liten katt direkt som dunsar i 😆 och gjorde dessutom om det när vi precis vaknat 😆. Älsklingen har gett sig ut i skitvädret- verkar ju mer eller mindre konstant det jäkla regnandet, snart min tur med, eldar lite först 😊.
 
Vaknade till ett par gånger inatt med; varför ska det blåsa så förbannat så fort det blir milt...Typ storm så som det drog i! Och så mellanlandade ungkatten på magen; inte jätteskönt han är ju lixom en korsning mellan maine coon,skogis och bondkatt- ingen liten katt direkt som dunsar i 😆 och gjorde dessutom om det när vi precis vaknat 😆. Älsklingen har gett sig ut i skitvädret- verkar ju mer eller mindre konstant det jäkla regnandet, snart min tur med, eldar lite först 😊.
På sätt och vis är blåsten bra. Snön och isen försvinner snabbare! Det var rätt mycket kvar igår kväll, men nu på morgonen är det helt barmark igen - skönt :up: !

Rågflingorna är slut så morgonens gröt består av 3/4 delar havregryn och 1/4 grahamsmjöl. Mycket gott det också :) ! Med jordgubbssylt och mjölk.
 
På sätt och vis är blåsten bra. Snön och isen försvinner snabbare! Det var rätt mycket kvar igår kväll, men nu på morgonen är det helt barmark igen - skönt :up: !

Rågflingorna är slut så morgonens gröt består av 3/4 delar havregryn och 1/4 grahamsmjöl. Mycket gott det också :) ! Med jordgubbssylt och mjölk.
Jo absolut men den måste väl inte störa min sömn haha :p .
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 193
Senast: Glimra
·
  • Låst
Tjatter Laserkisse (st)hjälper matte bädda:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
70 522
Senast: bumpo
·
Mat Följer ett program där man kommer hem till privatpersoner som gör en 3-rätters meny. Det programmet finns i Sverige också i nästan samma...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
4 301
Senast: hastflicka
·
Mat Jag kommer jobba mycket delade pass framöver och inte åka hem på uppehållet. Men jag vet inte hur jag ska lägga upp maten... Imorgon...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 273
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp