Vad gör vi? Del CLXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tvättar och läser vidare i skilsmässan från 1896.

Maken har fått för sig att han vill äta grönkål, för det är ju så nyttigt. Jag mindes att grönkålssoppa minsann är rätt gott så det blir nog en tur till affären för att köpa grönkål och fläskfärs. En gräddig grönkålssoppa med frikadeller låter väl inte så dumt :) ?
Läste raden om skilsmässa, fortsatte sedan med grönkålen och tyckte det var hårt att vilja skiljas för en sådan sak 😂
(Sen läste jag förstås vidare och förstod hur det låg till :D )
 
Börjar bli bättre från förkylning och bihåleinflammation, en varm dusch imorse hjälpte oerhört mycket! :up:

Men nu är jag så sjukt hungrig så jag vet inte vad jag ska ta mig till, förutom äta allt vi har hemma. Redan dragit i mig tre rostade mackor med stekt ägg och två stora koppar te och jag vill ha mer mat ändå.
 
Sängen
Den är som en planka
 

Bifogade filer

  • 20230317_202830.jpg
    20230317_202830.jpg
    241,6 KB · Visningar: 49
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 206
Senast: Glimra
·
  • Låst
Tjatter Laserkisse (st)hjälper matte bädda:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
70 528
Senast: bumpo
·
Mat Följer ett program där man kommer hem till privatpersoner som gör en 3-rätters meny. Det programmet finns i Sverige också i nästan samma...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
4 302
Senast: hastflicka
·
Mat Jag kommer jobba mycket delade pass framöver och inte åka hem på uppehållet. Men jag vet inte hur jag ska lägga upp maten... Imorgon...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 273
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Resultat på HD-röntgen
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp