Vad gör vi? Del CLXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har ätit frukost. Typ. Yoghurt. Brukar äta det till frukost men den var slut i morse så var och köpte efter lunch. Så nu har jag ätit frukost.
Får äta middag i morgon vid lunch. :confused:
 
Ja i några dagar. Söndag är det mörkt igen....:down::down::down:

Har skiftade vi Sondagen den 12:te och nu blir man blandad nar man kor pa morgonen igen. Da lag och mellan stadie skolorna borjar 8, ar jag ute och kor redan staxt fore 7. Klockan 7 gar solen upp och det ar sa FIN rosa himmel osterut ... och man ser inte ett skvatt for att man blir sa blandad. ☀️ Igen.


MMmm jag onskar jag kunde kopa det har. :d

Om en stund borde min natt-kollega lösa mig :)

Kan förresten meddela att banankolapajen var synnerligen god :d

Recept behovs!
 
Senast ändrad:
Vill egentligen gå och lägga mig. Galet trött.
Men det är lite tidigt att sova redan, jag får allt stunda mig lite och hitta på något. Den stora frågan är vad.

Blivit så fruktansvärt lättirriterad på sistone. Jag borde gå och lägga mig bara just därför, sova av mig lite tjurighet.
 
Ischiasen har bitit sig fast, riktigt jävligt är det. Jag har varit på massage idag och ska gå till naprapaten på torsdag, hinner inte imorgon. Har inte kunnat sova ordentligt på typ tre nätter nu och börjar bli lätt desperat.

Finns någon akutlösning utöver varma bad, försiktig stretch och promenader? Jag har faktiskt fått ordentliga smärtstillande men jag blir så trött av dem och kan inte jobba, så jag försöker undvika dem.

Ibland slår det till något så in i...., jag har jobbat mycket hela våren och suttit mkt vid datorn och borde varit bättre på att träna förebyggande.
 
Har skiftade vi Sondagen den 12:te och nu blir man blandad nar man kor pa morgonen igen. Da lag och mellan stadie skolorna borjar 8, ar jag ute och kor redan staxt fore 7. Klockan 7 gar solen upp och det ar sa FIN rosa himmel osterut ... och man ser inte ett skvatt for att man blir sa blandad. ☀️ Igen.
Det var en på jobbet idag som ylade om att jag hade vinterjacka på mig.
Nr1 Det var minus i morse
Nr2 på måndag är det mörkt igen och med tanke på hur vissa kör på vägen så vill jag ha reflexjackan....

Och så var det slutdiskuterat...
 
Målar. Är osäker på om det syns vad det ska föreställa 🤔
20230321_194848.jpg
 
Dagen idag var ungefär 100 % bättre än igår! En skön dag. Är inte sur på närmaste kollegan längre, det var skönt att hon var tillbaka.

Hade en så mysig ”lunchdejt” med kollegan också - ville inte gå därifrån 🥰 Men efter lite drygt en timme fick jag lov att göra det ändå. Lämnade med en lugn känsla i kroppen, inte många som får mig att känna så. Vi pratade om jobbet och livet, och så säger hon: ”Jag är glad när jag är med dig!” 🥹

Men nog om detta. Nu har jag handlat, imorgon blir det bullbak! Fyller år på torsdag, begravning på fredag och kalas på söndag - livet går upp och ner!
 
Blir så trött på att allt man googlar alltid är cancer 😅 jag har en torr fläck på bröstet och tänkte se vad det var, då jag har lätt för eksem. Men det verkar vara cancer. Jag hade ont i örat för ett tag sen. Cancer. När jag hade långvarit ont i halsen var det cancer. Det är ett under att jag fortfarande lever 😂
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 022
Senast: Glimra
·
  • Låst
Tjatter Laserkisse (st)hjälper matte bädda:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
70 424
Senast: bumpo
·
Mat Följer ett program där man kommer hem till privatpersoner som gör en 3-rätters meny. Det programmet finns i Sverige också i nästan samma...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
4 274
Senast: hastflicka
·
Mat Jag kommer jobba mycket delade pass framöver och inte åka hem på uppehållet. Men jag vet inte hur jag ska lägga upp maten... Imorgon...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 260
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Svensk politik nr 3
  • GVFÖ 2024
  • Köpa hus

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp