Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dag 5 med influensa, värk i hela kroppen och feberfrossa 😭 ligger i soffan och hackar tänder i väntan på att kunna ta mer Alvedon och gå och lägga mig (vill inte ta för tidigt för då vaknar jag inatt av frossa och värk).

Tycker förbannat synd om mig själv just nu
 
Jag har for vana att skriva in mina elever's kontaktperson i min telefon som "Anna's mamma eller pappa" vi textar till varandra om barnen inte ska aka den dagen eller om jag behover andra tider.

Nyss gick jag omkring har hemma med mina ear buds i oronen och lyssnade pa en bok. Plotsligt avbryter Siri och sager, "Jesus Mom just sent you a message" :cautious::eek::rofl: Da jag inte har Spanska som sprak pa telefonen sa ar ju inte uttalet av namnet som jag ar van och jag hoppade till innan jag funderade pa vad Maria ville mig:angel::rofl:
 
Försöker sova det går inte så bra. Så nu ska jag kliva upp och sätta mig framför tv och fortsätta titta på en dokumentär som jag började på igår
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
17 18 19
Svar
371
· Visningar
9 958
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
69 283
Senast: Glimra
·
Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 685
Senast: manda
·
  • Låst
Tjatter Chill katt chillade imorse: Själv måste jag jobba ett tag till men sedan blir det att attackera lilla gräsmattan (den stora fixades...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 199

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp