Vad gör vi? Del CXCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Måste säga att jag ibland älskar webbshoppar. Detta trots att jag så långt som möjligt vill stödja fysiska butiker osv. Men nu sitter jag här med så ont i foten att jag knappt kan stå och min medicin börjar ta slut. Gick in på ett nätapotek, fick fram min medicin hur smidigt som helst, samt den enda smärtlindring jag vet att fungerar för foten och betala med swish. Allt ska skickas till min närmsta instabox (ca 100m bort) och komma fram imorgon. Känns väldigt lyxigt.
 
Varning för snö idag och jag har hovis om två timmar och tänkte ju plocka av brodd och det snösulor :cautious: Men det får banne mig funka!
Min ska bli av med snösulor och fyrbrodden på lördag...Hoppas det är vår sen!! Känner att det är dags för det är ju ingen is här på så vis och fyrbroddat tar ju på hovlederna med. Snö utan sulor är ett helsike för min stackars dam som packar av minsta lilla....
 
Min ska bli av med snösulor och fyrbrodden på lördag...Hoppas det är vår sen!! Känner att det är dags för det är ju ingen is här på så vis och fyrbroddat tar ju på hovlederna med. Snö utan sulor är ett helsike för min stackars dam som packar av minsta lilla....
Jag har en känsla av att Gräddbullen inte blir speciellt påverkad ändå, han är inte den typen :D
 
Känns som en förkylning på G men inte helt säker....Fortsätter att rensa ut skafferiet som fungerar som stall/vardagsklädsförråd och annat som varit väldigt organiserat med bröte överallt. Blir "galen" på all skit. Och svettig.
 
Puuust! Får dåndimpen på allt skit blandat med grejer att spara som vi bara stuvat in I skafferiet!! Vet inte vad som är mest hjärnblödningsframkallande av detta eller alla ekollon I höstas...Oklart!! 😝
 
Sover dåligt, ska visserligen ställa om dygnet men hade gärna fått några timmar god sömn först. Fryser trots duntäcket så har slagit på värmedynan. Vet inte om jag fryser för att jag sovit för lite eller om det är för att jag rasar i vikt? Vet inte varför jag går ner heller, lite oroande även om det är bra.
 
Huvudvärk. Blev nyss klara med att montera ner stallage så jag ser fram emot en hel eftermiddag där jag får sitta i min stol :D

Kollegan kom med en burk pepparkakor, så jag lär få ont i magen innan dagen är slut :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 995
Senast: Glimra
·
Svar
2 004
· Visningar
67 538
Senast: Shaggy
·
Hemmet Jag har en soffa (futon-ish) som behöver nytt överdrag. Den är ny och inte sliten, men jag fick en väldigt bra deal på den modell jag...
2
Svar
20
· Visningar
813
Senast: manda
·
  • Låst
Tjatter Vi har varit ute på sjön och fikat (en del fiskade också). Kisse fick vara hemma hos husse på sin upphöjda position ovanpå vitrinskåpet:
99 100 101
Svar
2 015
· Visningar
77 264
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp