Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ser just att nagot hant i "Nya vi som malar" traden i natt medan jag sovit i godan ro. Jag blir sa himla ledsen. Nu ar en av mina favorit tradar stangd :cry: och jag kan inte folja @tornblomma s fina malningar langre.

Jag med!
Är fullständig analfabet när det gäller bildkonst, det är mig helt obegripligt hur folk gör. Så imponerad. Har njutit så av att se alla underbara tavlor! Är inte helt på det klara med vad som hänt, men känns väldigt onödigt om någon skrivit något elakt hen lika gärna kunde behållt för sig själv :mad:
 
Jag har varit ute på en långpromenad med hunden och nu ligger vi i soffan väntar på att jag ska orka tvätta håret och sen fixa mat...

Gick genom stan på vägen hem och köpte förvaringslådor på Claes Ohlson så ska sortera upp lite garner som får ligga i stängs plastbackar där dom är skyddade från garn. Sen lär jag ska sticka, dricka julmust eller alkoholfri cider framför en film resten av kvällen.
 
Varit och träffat en kompis som jag väldigt sällan träffar. Åkte till hennes lilla vackra stad. Vi promenerade och tittade i skyltfönster. Många affärer hade flyttat ut bord på gatan. Sedan fikade vi på ett fantastiskt trevligt café där brukar det vara trångt men de hade minskat antalet bord och det var få där inne. En fantastisk trevlig dag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
64 341
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
68 017
Senast: Scata
·
Relationer Visste inte var jag skulle lägga tråden, men moderator får flytta om den passar bättre någon annanstans. Jag hyr ju ut ett rum via...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 160
Senast: Wille
·
Fritid Är det någon som har eluppvärmda skosulor? Vilken sort/vilket märke använder ni och hur tycker ni de är? Hur fungerar de? Framförallt...
Svar
7
· Visningar
462
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp