Vad gör vi den CIV (104)

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
😂😂
PÄ tal om soffor mÄste jag snart lÀgga in mig sjÀlv. Har spenderat typ 8 timmar dagligen pÄ att hitta den perfekta soffan eller schÀslongen och INGEN av modellerna jag Àr intresserad av finns för pÄseende nÀr jag kontaktar butiker/showroom. Inte heller finns nÄgra tygprover. Tror att jag inom kort skjuter mig sjÀlv.
Börjar nu till och med övervĂ€ga en grĂ„ jĂ€vel bara för att ”det passar iallafall till allt” 😑😑😑😑
Dont do it!
/en som har tvÄ sÄna trök-soffor
 
Gullefjunen ockuperar mina skor..
20190823_172623.jpg
 
PÄ nÄgot sÀtt blev jag 5 Är nÀr jag blev sjuk. Har bestÀllt middag frÄn sambon som handlar:
Vitlökskroketter
Entrecote
Bearnaise
Alpro chokladpudding

Har inte Àtit en sÄn hÀr middag sen jag var 15 Är tror jag. Gourmet-kocken hÄller kÀften och Àter det iom att jag Àr sjuk. :laugh:
 
NĂ„got mer upplyftande förresten! SĂ„g dessa pĂ„ affĂ€ren. NĂ„gon som vet om övriga smaker ocksĂ„ finns?!?!!! Älskar den med kaffe :love:

35505


Edit: Google var inte min vÀn, det finns bara dessa fem :meh:
 
Snorungarna börjar tidigt idag. Jag kÀnner hur det patologiska hatet vÀxer. Och varför, varför vill man att en bil ska lÄta mer Àn den behöver göra? Kan nÄgon förklara det för mig?
 
Försöker fĂ„ bebis att sova, har hĂ„llit pĂ„ sedan 14 😕 Lite trött nu. Ska försöka fĂ„ en viss blivande tonĂ„ring att stĂ€nga av duschen nĂ„gon gĂ„ng.
 
Jag har just tuggat i mig lite olika grejor till lunch innan jag ska ut och jobba i eftermiddag. Jag hade tankt gora shrimp and grits i kvall, men vi aker ut och ater i stallet.

Efter traden "varfor ata kott" kanner jag mig orimligt sugen pa att gora Cubanos :cautious: (Lustigt vilka associationer man far) Flask bog kryddad pa cubanskt satt och skuret i ganska tjocka skivor. Sa super gott. Det far nog bli pa Sondag.
 
Jag har just tuggat i mig lite olika grejor till lunch innan jag ska ut och jobba i eftermiddag. Jag hade tankt gora shrimp and grits i kvall, men vi aker ut och ater i stallet.

Efter traden "varfor ata kott" kanner jag mig orimligt sugen pa att gora Cubanos :cautious: (Lustigt vilka associationer man far) Flask bog kryddad pa cubanskt satt och skuret i ganska tjocka skivor. Sa super gott. Det far nog bli pa Sondag.
Hur Àr en cubansk kryddning? :)
 
Nu Àr vi Àntligen framme. VÀgbeskrivningen till Albano stÀmde inte heller utan ledde mig till en ÄtervÀndsgrÀnd sÄ vi fick lÀmna bilen och ta en gÄngvÀg under motorvÀgen. Men hon har krÀkts sjÀlv iallafall och jag gav kol innan vi Äkte. Nu vÀntar vi pÄ veterinÀr.

Nu Àr vi hemma. Pga att hon krÀktes spontant och fick ordentligt med kol hemma dÄ behöver hon inte lÀggas in utan Jan observeras hemma. Dubbel dos kol ikvÀll och imorgon bitti. Men hon verkar pigg och mÄr bra. Men fy vilken pers det var.
 
Nu Àr vi hemma. Pga att hon krÀktes spontant och fick ordentligt med kol hemma dÄ behöver hon inte lÀggas in utan Jan observeras hemma. Dubbel dos kol ikvÀll och imorgon bitti. Men hon verkar pigg och mÄr bra. Men fy vilken pers det var.
Vad hade hon Àtit och hur kommer det sig att hon Ät?
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

SamhÀlle Funderade pÄ att lÀgga detta i dumma frÄgor men startar en ny trÄd istÀllet. Vi har flerbarnstillÀgg. Jag har alltid haft svÄrt att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
13 604
Senast: Breaktown
·
Fordon Gör en spin-off pÄ min egen trÄd: Ni som Àger bil: hur mycket av er inkomst lÀgger ni pÄ bil- och transportrelaterade kostnader...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 250
Senast: Viva
·
TrÀdgÄrd & VÀxter Jag tÀnkte att istÀllet för att skriva om balkonglÄdor i VGV Àr det dags för en ny balkongtrÄd. Jag struntade fullstÀndigt i min...
2 3
Svar
45
· Visningar
1 537
  • LĂ„st
  • Artikel
Dagbok Jag hade inte tÀnkt starta nÄgon ny trÄd. Vill inte det. Vill inte berÀtta. Men ju mer jag hÄller saker inom mig ju mer uppÀten blir...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
21 111
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp