Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kläder & Bli fin Ja, vilka är era favoriter? Jag vill hitta några jag typ vill bo i i sommar 🥰 Jag har stora lår, stor röv o ganska medium midja. Vill...
Svar
12
· Visningar
944
Senast: Trott
·
Samhälle Jag provade testet Odd One Out, länk nedan, där man ska identifiera vilken av fyra bilder som är AI genererad. Tydligen är jag inte...
2
Svar
26
· Visningar
2 444
Senast: Mkb
·
Samhälle Har ni lyssnat? Ska ni rösta? Röstningen pågår fram till på söndag 14/5. Jag gillade allihopa 😊...
Svar
10
· Visningar
1 069
Senast: Raderad medlem 145710
·
Kropp & Själ Var går man någonstans då? Jag tänker mig något opretentiöst typ Haket i Göteborg. Låg ljudnivå och något att äta/dricka som inte...
Svar
3
· Visningar
566
Senast: bumpo
·
Kläder & Bli fin Jag letar efter en feminin partyklänning. Och då menar jag inte med en massa volanger och småblommor, utan liksom en kvinnlig klänning...
2
Svar
29
· Visningar
3 786
Senast: Pilot
·
Relationer Jag är en arbetande småbarnsförälder till två barn som är mycket energiska, aktiva och säger vad de tänker all vaken tid. Även min man...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 373
Senast: Fruentimber
·
Kropp & Själ Svårt att hitta en vettig rubrik till tråden. På 1800-talet var Sverige ett fattigt land där maten inte räckte till alla och många fick...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
6 691
Senast: Mearas
·
Kläder & Bli fin Jag har upptäckt att smycken är kul. Och i och med att jag gillar att vara unik vill jag tillverka mina smycken själv i så stor...
19 20 21
Svar
413
· Visningar
37 462
Senast: Zinfernia
·
Hemmet Detta är en vägglampa i glas efter mina morföräldrar och jag älskar den! 😍 Tyvärr är den inte märkt någonstans och det enda jag vet är...
Svar
6
· Visningar
601
Kropp & Själ Jag har gått runt med en klumpkänsla i halsen i snart åtta månader. Har försökt lusläsa i forum men hittar få fall där någon haft det så...
Svar
14
· Visningar
1 975
Senast: lillaP
·
Kläder & Bli fin Nu har jag surfat runt på nätet för att hitta svart frans att förlänga min klänning med, utan resultat, suck. Har också besökt enda...
Svar
5
· Visningar
1 005
Senast: Rie
·
Kropp & Själ För drygt en månad sedan så knäppte det till i axeln när jag skulle resa mig ur soffan (hade armen lite snett bakom mig och sköt ifrån...
Svar
4
· Visningar
417
Hemmet Hej Jag vill köpa en matta till min nya lägenhet men behöver lite tips.😊 Nu är bilderna kanske inte rättvisa för det är mörkt ute, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 492
Senast: Bison
·
Trädgård & Växter Vill ha tips på olika trädgårdar att besöka. Det jag är mest intresserad av är köksträdgård och örtträdgård. Jobbar trädgården även med...
Svar
18
· Visningar
773
Senast: Lavendo
·
Kropp & Själ Borde finnas flera som har det, väl? Är ni nöjda? Jag har tidigare tyckt att jag inte velat vara låst till att när jag vill ta av mig...
2
Svar
32
· Visningar
1 522
Kläder & Bli fin Vi letar förlovningsring till pojkvännen men det går inte så bra. Han vill ha en sådan här men denna kommer från en sida som känns lite...
Svar
4
· Visningar
782
Senast: Lyan
·
Kropp & Själ Var på vc och träffade en vårdpersonal. Under de ca 30 minuterna besöket pågick så hände det flera gånger (åtminstone 4 ggr) att annan...
Svar
18
· Visningar
1 323
Senast: __sofia__
·
Kläder & Bli fin Åh nu börjar ju nästan barfotasäsongen men det brukar tyvärr innebära skoskav för mig :nailbiting: Jag har ett par kilklackade skor...
Svar
5
· Visningar
480
Senast: Septicemia
·
Skola & Jobb Hjälp! Var kan jag hitta en enkel gratis mall för en kostnadskalkyl? Till ett skolarbete. Enkel kalkyl för ett företag, visa...
Svar
9
· Visningar
439
Senast: CaisaCax
·
Samhälle Inser att jag lever i en bubbla. Märker ärligt talat knappt av att det är lågkonjunktur ens. Visst maten har blivit dyrare men annars...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 851
Senast: JohannaB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp