Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Tjatter Det är mors dag på söndag och mamma fyller på onsdag nästa vecka. Hennes sambo fyllde nyligen och fick blombud med olivträd och någon...
Svar
7
· Visningar
1 084
Senast: manda
·
Kläder & Bli fin Ska på bröllop i sommar. och planerar klädsel. Kan man ha hatt? (fått en förkärlek till hattar på senare tid:grin:) Hur ser ni på den...
Svar
18
· Visningar
1 248
Senast: fejko
·
IT & mobiler som kan hjälpa mig? Jag fick en ny iPhone på jobbet och vill koppla in mina earpods av märket SONY. Poddarna blinkar blått men kommer...
Svar
3
· Visningar
571
Senast: fejko
·
Kropp & Själ Ni som likt mig inte tror på gud, vad tror ni på? Jag har ingen aning om vad jag tror på men inte på Gud.
2
Svar
21
· Visningar
820
Senast: Teilani
·
Fordon Jag har genom åren haft en del bilar, och skulle helst vilja ha en Volvo s60 igen alternativt en SUV. Däremot har jag 4 barn och flera...
Svar
1
· Visningar
750
Senast: Bonita4
·
Fritid Jag har inte rest på många år pga klimatet men har nu ändå (med viss tvekan) låtit mig övertalas att boka en tur till Medelhavet vecka...
Svar
15
· Visningar
1 656
Senast: hastflicka
·
Juridik & Ekonomi Jag beställde en grej. Pga usel information från företaget lackade jag ur och avbeställde. Fick bekräftelse från företaget, hade val...
Svar
3
· Visningar
864
Senast: Unafraid
·
Skola & Jobb Någon som har lust att hjälpa mig, det är inte vanligt i min släkt att ta studenten så jag vet inte riktigt vad jag ska göra Ska vi som...
Svar
5
· Visningar
628
Senast: Bexzor
·
Hemmet Har en trapp där det är halkskydd av modellen nedan, som katterna har använt att klösa på. De är alltså inte så fina längre. Finns det...
Svar
0
· Visningar
299
Senast: grodan21
·
Mat Behöver gå ner i vikt och hade velat ha recept hjälp av ngn app. men alla jag sett har inga val för att välja bort saker man är...
Svar
6
· Visningar
717
Senast: manda
·
IT & mobiler Ni som inte har fiber eller liknande, vad har ni för bredbandslösning och hur fungerar den? Jag behöver kunna jobba hemifrån, med...
2
Svar
20
· Visningar
927
Senast: Angel
·
Mat HUR förvarar man morötter - i kylskåp i typ en vecka? Jag älskar morötter; råa, rivna, i mat, kokta, you name it. Köper påsar med...
Svar
19
· Visningar
1 409
Senast: Sharpless
·
Samhälle Lyssnar just nu på denna. Oerhört intressant. Regeringen säger att det skall finnas noll tolerans mot mäns våld mot kvinnor, men...
2
Svar
20
· Visningar
2 075
IT & mobiler Jag har en ny dator med Windows 11 installerat. Nere i högra hörnet på skärmen ser man klockan och dagens datum. Men, håller jag...
Svar
8
· Visningar
651
Senast: Malin_L
·
Kultur För att inte spåra ur vad gör vi-tråden för mycket så skapar jag ny tråd. Jag har haft den catchiga BR-jingeln 'vet du vad det bästa...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 005
Kropp & Själ Hur gamla känner ni er? Och hur gamla tror folk att ni är? Jag är dryga 40, och jag kände mig länge mycket äldre än jag egentligen var...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
6 367
Senast: Lazy Lady
·
Kropp & Själ Jag glömde handduken hemma men får fixa en på stan, Stockholm borde ju kunna leverera :D Jag kommer ihåg Sir Terry men även min mamma...
Svar
12
· Visningar
757
Senast: MJLee
·
Hemmet Jag är lite sugen på att investera i ett eller två bra bord för när vi har flera gäster här hemma. Hjälp mig med tips! Jag tänker att...
Svar
1
· Visningar
395
Tjatter Det låter ju helt vansinnigt. Ska vi resa tillbaka till 40 talet och jaga folkgrupper? Mer än vad som redan görs. Om det går igenom...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 768
Senast: Halfrek
·
Skola & Jobb Hej! Här på Buke verkar det finnas kloka och hjälpsamma människor, postar nu min fråga efter att ha läst på forumet i flera veckor. Jag...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 594
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp