Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Till barn i cykelvagn letar jag efter helt rätt filt och kastar ut frågan på universalforumet... ☺️ Jag föreställer mig en filt som är...
2
Svar
25
· Visningar
1 659
Senast: Tajger
·
Skola & Jobb Jag vet inte hur jag ska hantera den här situationen och behöver hjälp att tänka! Då barnet är vuxet känns det som om den här frågan...
9 10 11
Svar
210
· Visningar
14 980
Senast: Badger
·
Samhälle Ska ni kolla? Börjar kl 12 på TV4 tror jag men vet inte när själva kröningen sker. Jag hade inte tänkt kolla men ändrade mig, är trött...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 446
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Jag har de senaste 25 åren lidit av spänningshuvudvärk och spända musklar och nu blir det värre och värre. Så dags att försöka få...
Svar
15
· Visningar
557
Senast: grodan21
·
Trädgård & Växter Om man har ett lite mindre växthus, där man kanske vill sätta ut sina plantor någorlunda tidigt på våren - finns det något man kan göra...
Svar
4
· Visningar
552
Senast: Otherside
·
Fordon Jag får inte upp motorhuven på min bil. Den verkar ha gått i baklås. Bilen har varnat för låg oljenivå så jag behöver ju få upp huven...
Svar
9
· Visningar
796
Senast: MiaMia
·
  • Låst
Relationer Ensamhet anses som ett folkhälsoproblem. Vad är orsaken till att människor blir ensamma? Och vad är det som hindrar dem att ta kontakt...
15 16 17
Svar
334
· Visningar
15 484
Senast: Mineur
·
  • Omröstning
Samhälle Dagens nivå på reduktionplikten är pausad enligt beslut. Tack vare SD så förhandlar man nu högintensivt med regeringpartierna om att den...
2
Svar
22
· Visningar
2 673
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ Fick för några år sedan ett fästingbett på benet som fick den klassiska borreliaringen. Inga övriga symptom så läkare uppsöktes inte...
Svar
0
· Visningar
432
Senast: Kamomilla
·
Samhälle Ni som jobbar som uska vad tjänar ni? Jobbar ni i regionen, kommunen eller privat. Hur länge har ni jobbat? Tack på förhand!
2 3
Svar
54
· Visningar
3 849
Senast: Fetaost
·
Mat Har lite tråkigheter med min hormonbalans och kroppen spelar några illustiga spratt under den nya behandlingen. Kom att tänka på min Go2...
9 10 11
Svar
217
· Visningar
15 886
Senast: mamman
·
Hemmet Jag bor i en nybildad brf. Förra sommaren grillade jag en del på gården. Det finns både gräsyta och stenbelagd yta. En dag fick jag...
Svar
15
· Visningar
1 221
Hemmet Är det någon som testat en "vedborr" för att klyva veden? Ett borr man sätter på en borrmaskin. Några tips eller erfarenheter?
Svar
4
· Visningar
667
Relationer Har ni tips på snygga mjukisbyxor? Mina ser gräsliga ut och med en ny dejt vill man se lite fin ut även om man har mjukisbyxor 😅
2
Svar
36
· Visningar
2 610
Senast: mamman
·
Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp. Eller ja, vi. Vi ska på fest med tema Mamma Mia - here we go again. Fritt för tolkning. Allt jag vet är att jag inte...
2
Svar
34
· Visningar
2 261
Senast: Sleepan
·
Hemmet Hur gör man? Har nu stått och gnott på dörrmattan med dammsugaren en evighet och den ser ändå inte bra ut.
Svar
8
· Visningar
510
Senast: Bison
·
Juridik & Ekonomi Jag gick in på Swedbank och skulle ange mitt bankkonto så de kan betala ut elstöd, men fastnade i en loop som slutade med att jag skulle...
16 17 18
Svar
347
· Visningar
22 595
Senast: Clabbe
·
Kropp & Själ Jag har alltid sovit dåligt men med åren har det eskalerat och tyvärr har jag fått noll respons från vården när jag tagit upp det...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
7 446
Senast: Hazel
·
Hemmet Jag har googlat men inte hittat några stänger att köpa i Sverige, vad jag kan se. De verkar ju rätt fiffiga. Ser på Youtube att även...
Svar
12
· Visningar
962
Senast: skogaliten
·
Hemmet Det nya boendestödet jag fått skurade min toa det första hon gjorde. Hon hade wc-anka i skålen, men resten torkade hon av med klorin på...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
8 700
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp