Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

B
Fritid Har övertagit en fin ekskänk. Men fyfasen vad den doftar. Gammal unk. Fick tips om att ställa in skålar med ättikssprit. Men jag tycker...
Svar
4
· Visningar
1 179
Senast: Tassetass
·
Fritid De ringde just från Äntligen Hemma! På torsdag ska de komma och titta på mitt hus och trädgård för att se om de ska bygga en veranda åt...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 432
Senast: Carolus
·
P
Fritid Hur får man bort envisa kalkfläckar på diskbänken? Där diskstället har stått har jag inte lyckats få bort kalkfläckarna. Jag har provat...
Svar
9
· Visningar
2 381
Senast: Prosit
·
Fritid Jag funderar lite på att köpa en av Jan Hedhs böcker till min desserttokiga syster. Vilken rekommenderar ni och varför? Har inte själv...
Svar
9
· Visningar
1 537
Fritid undertråden tog slut, manualen är borta och både mitt och makens försök att spola undertråd gick fel - vi har två spolar med lös...
Svar
4
· Visningar
2 751
Senast: Snurrfian
·
Fritid Nu har jag lyckats tvätta både makens och sonens nya svarta jeans så att det blivit fula grå streck på dem :crazy: :cry:. Hur sjutton...
Svar
5
· Visningar
3 169
Senast: vego96
·
Fritid Vad gör ni på fritiden? Jag känner för att göra något mer än att bara "vara" när jag är ledig. Men jag kommer då inte på något kul att...
2
Svar
26
· Visningar
2 486
Senast: diartistakasha
·
Fritid Min syrra fyller snart år & hon gillar att fota, klippa klistra ja pyssla i största allmänhet:angel: Tänkte att scrapbooking nog skulle...
Svar
7
· Visningar
1 422
Senast: peace
·
Fritid Detta spelet är ett irritationsmoment för mig :p Detta pga av att hästen hela tiden springer i fel galopp! I vänster varv...
Svar
7
· Visningar
1 590
Fritid Har någon här inne färgat om textiler? Har köpt en sån där förpackning med färg,och ska färga om ett schabrak som har varit fint...
Svar
2
· Visningar
1 098
Senast: Kimz0r
·
Fritid Kära seniorer, hjälp mig. Ett stycke rödvinsfläck på vitt plagg igår, ca 1 dm stor, plagget kördes i tvättmaskinen idag men resultatet...
Svar
4
· Visningar
2 866
Senast: lieverd
·
Fritid åh... jag saknar det spelet sååå! (är inte helt säker på att det stavades mjylk, men det var ett spela från arla där man var en...
2
Svar
25
· Visningar
7 057
Senast: Paulsan
·
E
Fritid Jag har panik! :crazy: Kan nån hjälpa mej att komma på namnet på ett spel? Man är en sån där platta som ska studsa tillbaka en boll på...
Svar
3
· Visningar
1 677
Senast: Erboon
·
B
Fritid Ja dom går ju inte in i tvättmaskinen precis, och nu har dom vädrat i 2 veckor och röklukten sitter i ändå :( har ångtvättat dem med...
Svar
11
· Visningar
5 847
Fritid No pun intended.;) Jag ska på bal, och som vanligt går jag på bal med samma människor, och det börjar kännas tråkigt med samma gamla...
Svar
7
· Visningar
2 424
Senast: ylba
·
Fritid nån som vet var man får tag på onlinespel som man kan lägga in på hemsidan, utan att via länk hamna på annan hemsida? Ex. mahjong...
Svar
1
· Visningar
1 649
Senast: astronaut
·
Fritid Jag har fått nya inneboende. Mjölbaggar! :devil: Hur får man väck dom? Måste jag ringa Anticimex? :confused: Eller finns det något...
Svar
9
· Visningar
7 603
Senast: aysha
·
Fritid Jag och mina hästsspel :D Någon som har spelat Saddle up with Pippa Funnell? Jag ska jaga en kille på fyrhjuling, och han försvinner...
Svar
4
· Visningar
1 458
Senast: Modest
·
T
Fritid Finns det att köpa på spray burk? Skall måla om krukor:) Har sökt på internet men hittar den inte:cry: Eller finns det någon annan...
Svar
7
· Visningar
3 262
Senast: Carolus
·
Fritid .. är jättefint!:) Har köpt tyg idag, men funderar på billigast upphängningsanordningen.. Alltså billigaste sättet att hänga upp tyget...
Svar
4
· Visningar
3 064
Senast: Basilika
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Häst
  • Dressyrsnack 17
  • Överproduktion av hud?

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp