Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Hur ofta behöver ni städa hemma? Jag håller på att bli galen har två hundar och en katt,städar man så är det skitigt efter ett par...
Svar
18
· Visningar
2 510
Senast: Smokey
·
Fritid Ska bjuda sambons morfar på mat i påsk och vi hade tänkt oss något med oxstek. Hur mycket räknar man per person i gram? Krymper steken...
Svar
1
· Visningar
1 205
Fritid Jag har helt glömt bort vad den heter! Den ser ut ungefär som en tallkotte, rödbrun "taggig" utsida, precis som en kotte, vitt mjukt...
Svar
8
· Visningar
1 638
Senast: Låtta
·
Fritid Är ledig den här veckan och har bestämt mig för att städa vårt hus inifrån och ut - vi har 270 kvm boyta så det är en del... Tog...
Svar
4
· Visningar
961
Senast: Mimsan
·
  • Låst
Fritid Min andra tråd om The Sims ikväll, hm. Jag ska installera "Djurliv" men då kommer det här upp när jag ska installera: "Denna...
Svar
4
· Visningar
1 139
Senast: gern
·
Fritid Jag använder olivtvål med hög fetthalt, jättebra för händerna de torkar inte ut huden tycker jag. Men det är bara de att det sätter igen...
Svar
6
· Visningar
6 526
Senast: Winni
·
Fritid Helt plötsligt har vi myrinvasion hemma... inge kul! Så vad gör man? Ringer man anticimex får man bara en värdelös myrdosa, så jag...
Svar
11
· Visningar
4 627
Senast: vego96
·
Fritid Jag har precis flyttat in i en tillfällig lägenhet där översta hyllan i mitt kylskåp är ett frysfack. I min förra lägenhet hade jag ett...
Svar
13
· Visningar
3 221
Senast: pimy
·
Fritid Alltså, jag blir fanimig inte klok på det här med fönsterputsning. Jag tar tag i mina skitiga fönster kanske vart annat år och jag har...
Svar
19
· Visningar
5 807
Senast: movi
·
Fritid Tänkte bjussa på lite bilder från Malmömässan där jag var i går och plåtade lite trender. Trädgårdsbelysning är ”hett” i år. Hittade den...
Svar
16
· Visningar
3 424
Fritid Jag vaknade kl sju imorse. Eftersom jag jobbar eftermiddag-kväll brukar jag vara uppe sent och ha sovmorgon, men inte idag. Idag skulle...
2
Svar
23
· Visningar
2 680
Senast: darkblonde
·
Fritid wei jag har klarat hela spelet. har varit på level 12 länge, och igår fick jag för mig att börja med level1 för att ha något att göra...
Svar
3
· Visningar
1 783
Senast: Killaloe
·
Fritid Någon som vill kämpa med mig? :D Jag är på level 32, har ett par kvar :eek:
2 3 4
Svar
68
· Visningar
7 392
C
Fritid Alltså förlåt, men det känns som om jag har SM i trådskapning idag. Det är absolut inte meningen :o :D Men när ska man börja...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 336
Senast: Philosophia
·
Fritid Det är ett grovt bomullstyg (soffklädsel) som drabbats. Har hört att man inte ska tvätta i varmt vatten, för då fastnar det ännu mer. :)
Svar
12
· Visningar
14 718
Senast: Winni
·
Fritid Denna kaminen har stått här i huset förut och först var min tanke att putsa upp den och sedan måla den och ha blommor i eller nåt, men...
Svar
8
· Visningar
2 079
Senast: Snuffsan
·
Fritid Någon på buke som har spelat dessa spel ?? Jag tänker på... Homeworld, Homeworld 2 , Heroes of might and magic 3-5 Det skulle...
Svar
9
· Visningar
1 295
Senast: c0pyright
·
Fritid Kan inte hjälpa att jag älskar inredningsprogram på TV. Krypa upp i soffan, fika , stänga av telefonen. Så är det bara att antingen få...
Svar
7
· Visningar
1 069
Senast: Apache
·
P
Fritid Jag behöver verkligen hjälp med att få veta hur man avlar i spelet "Häst & Ponny, Mitt Stuteri" Tacksam för hjälp :confused::bow:
Svar
1
· Visningar
975
Senast: Praqua
·
Fritid Nu menar jag inte hyra en frysbox i syfte att ha den hemma, utan snarare tvärt om. Pga att jag har begränsat utrymme i köket så får jag...
Svar
4
· Visningar
3 605
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp