Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

P
Fritid Har lite funderingar angaende att sy i nylontyg och kanske det finns nagon som vet mer om somnad an vad jag sjalv gor.... Vi haller...
Svar
1
· Visningar
1 901
Senast: Irenes
·
Fritid Mitt verandagolv är hur skitigt som helst och jag vill göra det ordentligt rent inför våren & sommaren. Problemet är att marken under...
Svar
5
· Visningar
1 414
Senast: Snurrfian
·
Fritid Nån som är sykunnig som kan upplysa mig om det går att rädda mina favoritjeans! :eek::cry: De har slitits långt uppe i grenen, och...
Svar
10
· Visningar
3 719
Fritid Sjuk igen.. :( Så nu vill jag ha tips på roliga dataspel för en 15-åring, behöver absolut inte vara hästrelaterat, helst något annat...
Svar
19
· Visningar
3 979
Senast: _Sascha_
·
K
Fritid När jag poppar själv så saltar jag bara, blir liksom inte något smidigt sätt att få smörsmaken på popcornen... men jag älskar de...
Svar
2
· Visningar
2 234
Senast: Kuckeliku
·
L
Fritid ...till sin pojkvän, vilket ska man köpa då? Actionspel el nått med bilar skulle jag tro, nån som har några tips?
Svar
6
· Visningar
1 253
Senast: Baka_kun
·
Fritid har en tygsoffa som det är kemtvätt på.. den är ljusgrå och jag har hund så nu börjar den se lite skitig ut :angel: provade att lägga...
Svar
4
· Visningar
1 026
Senast: wtf
·
C
Fritid Vet inte riktigt vart tråden passar in, men flytta den gärna annars! Nu har jag bestämt mig för att skriva en bok istället för att...
Svar
12
· Visningar
1 234
M
Fritid :bump:Funderar på att köpa en gitarr och lära mig spela på egen hand.Någon som har gjort det? Lätt? Svårt? Vad ska man ha för gitarr...
Svar
5
· Visningar
3 720
Senast: Irenes
·
S
Fritid Om ni tittar på den här kjolen tror ni den går att sy ut i midjan...
Svar
3
· Visningar
8 395
Senast: susekl
·
Fritid Idag är det Våffeldagen och då hade jag tänkt att göra våfflor. Innan när vi har gjort våfflor har vi använt oss av färdig blandat...
Svar
5
· Visningar
911
Senast: Andorra
·
H
Fritid Hur gör ni? Använder ni ett album till varje tema tex nyårsafton eller sätter ni in olika bilder från olika tillfällen? Har köpt...
Svar
17
· Visningar
1 515
Senast: ainasoja
·
S
Fritid Någon här som spelar det och är sugen på en match? Jag är inte speciellt duktig och har bara spelat 5 matcher.
Svar
16
· Visningar
1 289
Senast: Carand
·
Fritid vad har ni för knep? jag är tydligen ganska dålig på det där med att putsa fönster, speglar går bra - men fönstren blir randiga eller...
Svar
7
· Visningar
1 043
Senast: cili
·
Fritid Jag har fått en målningsset inkls. färget. I det paketet innehöll dock inte någon svart färg, ingen grå och ingen vit. Vilka andra...
Svar
3
· Visningar
1 009
Fritid Min mamma brukar kallas Matresternas Okrönta Drottning - hon har alltid varit en jäkel på att sno ihop nya rätter av gamla, d v s...
Svar
9
· Visningar
5 526
Senast: svartkatten
·
Fritid kan ni inte lägga ut bilder på saker ni gjort? det finns ju en sån här tråd för hästutrustning, men ingen för övriga saker. jag...
Svar
3
· Visningar
1 033
Senast: Maran
·
P
  • Låst
Fritid HUR TUSAN HAR JAG KUNNAT MISSA DET HÄR SPELET?! Spelade det första gången i torsdags kväll och har sedan dess våldgästat alla som jag...
Svar
5
· Visningar
1 065
Senast: Snurrfian
·
Fritid Har nyss skaffat The Sims 2 & byggt ett hus. Men när jag ska sätta dit diskmaskin & "skräpmaskin", så står det "måste sättas under...
Svar
5
· Visningar
1 463
Senast: Modest
·
Fritid Bara att inse, jag har drabbats av speldjävulen...:angel: Kom på ett roligt spel till som jag inte har spelat på en massa år! Det är...
Svar
4
· Visningar
1 275
Senast: pemi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp