Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Någon som spelat det? http://www.jesper.nu/onlinespel/strategi/2881-Yoink_or_no_yoink/ Det är faktiskt lite småkul :angel: Vann...
Svar
15
· Visningar
1 470
Senast: sweep
·
H
IT & mobiler Har en stationär dator i dagens läge som bara krånglra. nu kraschade en av hårddiskarna. Så letar efter en ny men ej för dyr. Vill...
Svar
10
· Visningar
1 132
IT & mobiler Är det möjligt att surfa via en privat server i Sverige om man bor utomlands och att IP-adressen visas som samma som den dator som finns...
Svar
15
· Visningar
1 365
Senast: Tjôta
·
IT & mobiler Undrar om någon smart bukefalist kan svara på mitt problem:) Vi har fått en dator (bärbar) av sambons brorsa, men det fungerar inte...
Svar
2
· Visningar
818
Senast: Snobben
·
Trädgård & Växter Nyckelpiga såg jag idag :banana: Och så hade en fästing bitit sig fast i min arm i förrgår :mad:
Svar
4
· Visningar
883
L
Hemmet Jag har relativt nyligen flyttat och ska tapetsera om i vardagsrummet. Det är ett STORT rum, sitter antikvita tapeter på väggarna idag...
Svar
11
· Visningar
1 361
Senast: liten82
·
IT & mobiler Jag har fått en Canon EOS 400D i present :banana: Vilka objektiv är att rekomendera till hobbyfoto? Är min första systemkamera...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 637
Senast: flugskit
·
Fritid Mitt lyxåk från 1984 har varit på service och fått ny kedja och ny drivaxel, och jäklar vad den går helt plötsligt! Börjar dock bli...
Svar
3
· Visningar
12 797
Senast: vego96
·
E
IT & mobiler Okej, en till oteknisk fråga. Jag har en mac-dator på jobbet, som jag inte är så hemma på. Vet någon av er om det går att göra...
Svar
8
· Visningar
2 034
Senast: ang
·
Hemmet Nu börjar det närma sej inredningsdags. Tripp till nyöppnade IKEA i Belfast (första på ön) är planerad så fort de har putsat...
Svar
5
· Visningar
1 115
Senast: Nominous
·
S
IT & mobiler Ja så står det på den ena datorn när jag startade upp den idag. Kommer inte förbi det, har resetat och brutit strömmen men inget av det...
Svar
2
· Visningar
918
Senast: spydon
·
Trädgård & Växter Funderade härom dagen om det här med linfrö. Får man något resultat om man köper nån påse linfrö från affären och sätter i jorden...
Svar
8
· Visningar
12 310
Senast: Vica
·
IT & mobiler Jag tirvis inte med diskdefragmenteraren i Vista. Den är både långsam och ful :angel:.Tycket inte den gör någon nytta i heller...
Svar
11
· Visningar
1 520
Senast: Stalker
·
IT & mobiler Jag har precis köpt en ny dator, en Acer aspire 5315. problemet är att det strular när jag är inne på en sida och ska klicka på en ikon...
Svar
13
· Visningar
1 441
Senast: nidron
·
IT & mobiler är det någonting man måste ladda ner separat eller får man alla SP-uppdateringar automatiskt om man har Windows Update (heter det så?)...
Svar
7
· Visningar
1 082
Senast: aiquen
·
P
Trädgård & Växter Nu är det ju vår och då måste förstås balkongen fixas! Problemet är bara att jag vill gärna ha det lite avskärmat mot grannarna. Någon...
Svar
1
· Visningar
1 698
IT & mobiler Jag satt å skrev lite, och så skulle jag sudda, och råkar komma åt någon knapp kobination så nu försvann hela underlisten med klockan i...
Svar
9
· Visningar
1 096
Senast: MinIan
·
IT & mobiler Behöver skapa ett nätverk i hemmet för att kunna använda skrivaren till båda datorerna trots att de står på olika våningar. Så här ser...
Svar
5
· Visningar
1 076
Senast: Mysaan
·
Hemmet Haha det är helt galet. Har under en längre tid hört att det har splashat i väggen där avloppsrören går ner i min lägenhet (alltså rören...
2
Svar
25
· Visningar
2 579
Senast: Missestar
·
S
IT & mobiler Någon som vet vart man kan skapa hemsidor, gärna gratis? Typ som Zoomin. Tacksam för snabba svar.
Svar
16
· Visningar
1 159
Senast: castle_bar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp