Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet När kan man tapetsera en vägg som blivit målad två varv med vanlig matt väggfärg? Räcker det med att färgen får torka 1-2 dagar eller...
Svar
4
· Visningar
2 043
Senast: Tassetass
·
Hemmet Jag behöver en dörr till en öppning utan dörr. Man förstår precis hur jag menar va? ;) Alltså öppningen till ena rummet är utan dörr...
Svar
7
· Visningar
1 599
Senast: Hoppelhase
·
K
Hemmet Det är alltså en gigantisk fåtölj (med fotpall), bred nog för två personer att sitta i om de klämmer ihop sig lite. Kallas de för...
Svar
4
· Visningar
2 152
Senast: Tassetass
·
Hemmet 4 min åt gången har vi varmvatten. sen blir det iskallt..:crazy: 10 min senare finns det oftast, men inte alltid, varmvatten igen, i...
Svar
13
· Visningar
6 728
Senast: Scaramouche
·
  • Låst
Hemmet Hur mäts de? Jag mäter min till ca 31 utvändigt. Och 31 verkar många vara är detta då ett utvändigt eller invändigt mått?
Svar
4
· Visningar
4 980
Senast: FadeAway
·
Hemmet Alltså, jag måste bara få visa supermegafyndet jag gjort! Nästa vecka kommer de här snyggingarna hem till mig! :love: 60-tal...
2
Svar
34
· Visningar
2 875
Senast: November
·
Hemmet Mitt skrivbord är helt underbart, ett tungt gammalt mahognybord. Det har dock börjat bli lite till sig i åren och trots lacken som...
Svar
1
· Visningar
1 178
Senast: Mixoman
·
Hemmet Såhär är det.. Jag har en massa idéer om hur jag vill att det ska se ut i min lägenhet som jag flyttar in i den elfte!<3 Den är...
Svar
17
· Visningar
1 510
Senast: Jenka
·
Hemmet Tydligen ska det finnas sätt att byta stammar på flerfamiljshus utan att behöva riva ut badrummet, någon som vet något om det? Huset...
Svar
4
· Visningar
1 002
Senast: lady_vip
·
Hemmet vi håller på att renovera, just nu är det köket som står på listan! Nu har vi kommit fram till listerna. Vi ska ha bröstpanel som är...
Svar
6
· Visningar
5 939
Senast: voltis
·
Hemmet Det luktar avlopp till och från här, lite smutsigt akvarium typ. Det gjorde det när jag flyttade in för lite mer än en vecka sen men...
2
Svar
37
· Visningar
18 464
Senast: Hera73
·
Hemmet Kan man köpa det nånstans på nätet? Vart då isf? Rusta har jag kollat... Även intresserad av såntdär golvbelägg som ser ut som sten...
Svar
3
· Visningar
923
Senast: EmelieR
·
Hemmet Har en liten toppmatad maskin här i lägenheten som jag hittills inte använt. Vi har en bra tvättstuga, men ibland krockar tiderna och...
Svar
2
· Visningar
2 035
Senast: MissFideli
·
K
Hemmet Har bara jordade uttag i köket, men vill ha jordat även i övriga utrymmen. Mannen frågade fastighetsskötaren om det gick att ordna (ev...
2
Svar
35
· Visningar
13 253
Senast: Snubbelfot
·
Hemmet hur länge kan man räkna med att en vedeldad panna är duglig? Har sett vissa på nätet (nya) som säger upp till 50 år för gjutjärn, men om...
Svar
1
· Visningar
1 326
Senast: Snurrfian
·
Hemmet (Nej, det här gäller inte den pall jag skrivit om förut :p) Hemma hos min far finns en pall. Den står i hallen och används bara för att...
Svar
10
· Visningar
1 195
Senast: Tassetass
·
Hemmet Ska till Ikea nu i dagarna och tänkte köpa två svarta Lackhyllor att sätta ovanför tvn. Kan det funka utan att det ser helt knas ut? :D...
Svar
10
· Visningar
1 030
Senast: Widerberg
·
Hemmet Jag har egentligen ingen idè om vad jag vill ha där, men just nu så utnyttjas det bara av katterna. Lite knepiga mått är det med och ett...
2
Svar
20
· Visningar
2 171
Senast: YorkWann
·
Hemmet Om man har ett hem som är otroligt skitfult (fula tapeter, fula golv, tråkiga möbler) och inte har speciellt mycket pengar att lägga på...
2
Svar
33
· Visningar
5 165
Senast: soma
·
Hemmet Är det hopplöst ute att ha en takfläkt i sovrummet? Och om det är det, finns det förmildrande omständigheter i form av modellval eller...
Svar
7
· Visningar
5 066
Senast: Fodong
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp