Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Vi har ett fuktskadat parkettgolv i vårt vardagsrum och jag tänkte få föreningen att betala det, men OM de inte gör det så har jag...
Svar
4
· Visningar
2 187
Senast: lady_vip
·
Hemmet Jag vill skilja av sovalkoven i min etta och tänkte göra det med ett gardindraperi. Tidigare har jag haft en tjock ståltråd med...
Svar
3
· Visningar
3 127
Senast: tomten
·
Hemmet I en annan tråd så visar jag upp mitt blivande köksbord med tillhörande stolar som tillverkades någon gång på 60-talet och med rätt...
Svar
7
· Visningar
5 795
Senast: PansParis
·
Hemmet Vill ha ett soffbord i vit lack och hittar i stort sett bara modellen "Cana". Tror det säljs på bl.a. EM möbler. Jättefint men kanske...
Svar
10
· Visningar
5 253
Senast: Elinkan
·
Hemmet Jag ska flytta in i en lägenhet på 71 kvm. Varenda rum förutom badrummet behöver målas om. Hur mycket färg behöver jag? Badrummet är...
Svar
3
· Visningar
2 428
Senast: tomten
·
Hemmet Det började med att tvättmaskinen, som är en ca 5 år gammal Whirlpool, började skrika lite under centrifugeringen förut men tvätten var...
Svar
1
· Visningar
5 230
Senast: Lazy Lady
·
Hemmet Har sett ett hus vi är lite nyfikna på,MEN,det finns inget riktigt badrum....:( Finns en liten toalett nere med wc och handfat,sen...
Svar
16
· Visningar
8 840
Senast: Tajger
·
Hemmet ...ja kan man göra det? Har precis flyttat ihop med min kompis och kommit på att vi har ett strykjärn men ingen strykbräda. Den ska så...
Svar
7
· Visningar
36 865
Senast: snurran
·
S
Hemmet Vi vill få bort bokhyllorna i vardagsrummet då rummet är ganska litet. Vi funderar på att istället ha en hylla längs taket, är det någon...
2
Svar
25
· Visningar
12 231
Senast: Winni
·
Hemmet Tänker inom någorlunda snar framtid byta ut min Ektorp mot nått större, vill ha nått djupt med divan. Men med en väldigt hårig kattras...
Svar
4
· Visningar
4 857
Senast: Cheeserica
·
Hemmet Alla har vi väl surat på att det ser förj**lgit ut när man kommer ner och ska tvätta. Men, hur det än må se ut - visa oss! In med bilder...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 145
Senast: TantAgda
·
Hemmet Jag har precis målat klart inomhus, vattenlöslig färg. Penslarna och roller tänkte jag spara, ska snart måla igen. Har lagt allt att...
Svar
2
· Visningar
890
Senast: Madick
·
Hemmet (Ja, jag börjar bli desperat när det gäller att göra om här hemma :angel:) Snabb fråga: går det att byta tyg på en sådan här på något...
Svar
3
· Visningar
965
Senast: Nethril
·
Hemmet Skulle behöva ett gäng såna:D Behöver lite extra platser till soffan när vi har många gäster och vill då gärna ha med förvaring så...
Svar
5
· Visningar
2 565
Senast: lady_vip
·
A
Hemmet Köpte för ca ett halvår sedan ny säng, med två tjocka bäddmadrasser till. Sover väldigt skönt i den, men....madrasserna glider ganska...
Svar
6
· Visningar
15 778
Senast: Prosit
·
V
Hemmet jag och sambon tänkte göra om ett av våra garag till ett ungdomsrum åt våra äldre flickor nu i sommar. även om jag nu verkligen älskar...
Svar
3
· Visningar
816
Senast: Bloody F Mary
·
Hemmet Min syster ska antagligen köpa en sommarstuga. Stugan har varken el eller vatten och då inget kylskåp heller. Så de måste ha en kylgrop...
Svar
4
· Visningar
5 981
Senast: Skogstamefan
·
Hemmet Jag och sambon ska flytta ihop här snart och ska införskaffa allting nytt. Det vi just nu håller på och klurar på är vad vi ska ha för...
2
Svar
22
· Visningar
4 954
Senast: Theresa
·
Hemmet Nån med erfarenhet av lägenhetsbyte? :) Har ett eventuellt lägenhetsbyte på gång och nya värden vill ju självklart se mina...
Svar
4
· Visningar
1 602
Senast: Lily_Sthlm
·
G
Hemmet Jag tänkte göra mina egna tavlor med hjälp av tapet. Men jag vet inte vad jag ska fästa tapetbitarna på! Jag vill inte ha någon ram runt...
Svar
3
· Visningar
1 983
Senast: Muehh
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp