Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag känner att jag behöver skriva av mig lite och få andras perspektiv på den här situationen... Tacksam för all input som jag kan få...
Svar
9
· Visningar
2 447
Senast: Anonymajag
·
Kropp & Själ Hej vill skriva av mig lite om mitt nuvarande hälsa samt liv är lite oroad över hur det ska bli: Jag bor ensam i en lägenhet i en etta...
Svar
4
· Visningar
1 282
Senast: annie_cool
·
Kropp & Själ Hej Behöver lite tips eller förslag på vad detta kan vara.Det är så här att jag har börjar må illa ganska så regelbunden nu. Det började...
Svar
11
· Visningar
1 131
Senast: annie_cool
·
Kropp & Själ Avd för Planlöst gnäll. Blir bara mer och mer asocial med tiden. Helt oförmögen att ens låtsas vara intresserad av andra människors...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
9 208
Senast: Trani
·
Kropp & Själ Det här tycker jag är en jätteintressant fråga! Varför syns så få feta kvinnor i våra medier? (Och om de syns så är det för att vi...
22 23 24
Svar
473
· Visningar
28 667
Senast: No1
·
Kropp & Själ Jag ska försöka formulera mig så ni förstår vad jag svamlar om :o Men såhär. Jag har en samtalskontakt inom vården som jag regelbundet...
2
Svar
20
· Visningar
2 243
Senast: MM
·
Kropp & Själ Kroniska sjukdomar tråden bara exploderade så jag startar en ny för dem som har eller funderar på stomi
Svar
1
· Visningar
523
Senast: Oldie
·
Kropp & Själ Finns det fler som mig, är det någon som känner igen sig? Jag lever mitt liv i psykiska cykler, vilket jag tror är vanligt bland de...
Svar
10
· Visningar
1 565
Kropp & Själ Jag vill gå ner i vikt, gick upp från 56 i mars 2012 till 79-80 nu. Problemet är väl mest att jag inte lagar mat själv (urtrist) samt...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
8 609
Kropp & Själ Oktober 2011 så vart jag rejält sparkad av min häst,ren olyckhändelse,men han sopa mig i backen totalt av en smäll. Jag fick världens...
Svar
11
· Visningar
5 391
Senast: kryddelydd
·
Kropp & Själ Efter som jag kapade den andra tråden och den fick fel focus så gör jag en ny... som kan innehålla allt som har med övervikt att göra...
2
Svar
24
· Visningar
2 542
Senast: Rolle
·
Kropp & Själ Jag blev lite fundersam, jag läste precis tråden om alkoholkonsumtion och började fundera över min egen konsumtion. Jag dricker i...
Svar
9
· Visningar
837
Senast: Mammas
·
Kropp & Själ Som gör dem särskilt disponerade att våldta? http://www.interasistmen.se/granskning/sd-politiker-jag-bara-rakade-bara-gilla-valdtaktshot/
Svar
0
· Visningar
360
Senast: golit
·
Kropp & Själ Jag har nog hamnat här i fästingarnas paradis. Min snart 8 år gamla hund har aldrig tidigare haft fästingar på sig, men under de här 4...
Svar
10
· Visningar
777
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Efter att läst nån tråd här nyss om nån som skulle bjuda på tofu så började mitt huvud & google spinna. Kom in på en sida (Bjuda en...
Svar
12
· Visningar
1 106
Senast: Anna
·
Kropp & Själ Efter Rot- och Rut, kommer Rus. Ett förlag från SD att man får dra av 25% av allt man sagt i fyllan. Fler förslag?
Svar
6
· Visningar
623
Senast: golit
·
Kropp & Själ Sedan jag var 6 år gammal har den hemska migränen kommit med jämna mellanrum och ingenting hjälper.. Blir sängliggandes ibland uppemot...
Svar
7
· Visningar
1 546
Senast: em-pirre
·
Kropp & Själ Hur vet man egentligen om man skulle råka bli gravid när man äter minipiller och mensen uteblir? Jag har helt glömt att fråga min...
Svar
2
· Visningar
1 030
Senast: Kilauea
·
Kropp & Själ Hej jag behöver råd och lite hjälp nu.Det är så att jag nästan aldrig går ut nu för tiden går inte ens ut mot våran så som jag brukar...
Svar
8
· Visningar
1 051
Senast: annie_cool
·
Kropp & Själ Jag genomgår just nu kbt-terapi mot blodfobi, men förstår inte riktigt min reaktion just nu. Förra veckan skulle jag titta på en film...
Svar
3
· Visningar
687
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp