Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Min samtalskontakt tog idag upp frågan om jag skulle kunna tänka mig att prova anafranildropp. Jag har två dagar på mig att fundera och...
Svar
5
· Visningar
2 020
Senast: findus
·
Kropp & Själ Jag fick MPR-vaccin som liten. Sen i 5:e-6:e klass fick alla en "påfyllnadsdos" som jag missade av olika anledningar. Har länge funderat...
Svar
8
· Visningar
1 198
Senast: Sedna
·
Kropp & Själ Jag har varit sjukskriven i 4 veckor pga nedstämdhet och stress o började jobba idag. INGEN på jobbet sa ett ljud till mig..... Inte...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 679
Senast: chiara
·
  • Låst
Kropp & Själ Tråd nummer sju i vår fantastiska följetong om bra mående, träning och kost. Ingen beachhets som folk verkar tro. Här ägnar vi oss åt...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
80 619
Senast: Sleepan
·
Kropp & Själ är de nån som testat? funderar på att testa.. de är myjet billigare nu än de var när de kom ut.. har varit sugen sen dess men de kostar...
Svar
6
· Visningar
934
Senast: Aliche
·
Kropp & Själ Jag behöver hjälp att sortera i mitt huvud. Det blir långt - ber om ursäkt redan i förväg. en firma är hos mig för att bygga tillbaka...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
7 849
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ Jag försov mig till jobbet idag. INTE bra och min chef var orolig och det ska gudarna veta att det är jag också (prövotid) och händer...
2
Svar
29
· Visningar
3 475
Senast: Monifa
·
Kropp & Själ Jag har (tyvärr) läst kvällstidningarna idag. I Expressen säger en av medlemmarna i t.A.t.U att hon inte vill se sin son vara gay...
2
Svar
30
· Visningar
3 328
Kropp & Själ Efter en hel del vånda så funderar jag och sambon på att köpa en bostadsrätt. Eller snarare, min del av instansen blir mycket liten så...
2
Svar
25
· Visningar
2 471
Senast: tjenixen
·
Kropp & Själ Finns det något att göra åt det? Jag är konstant förkyld! Blir bra i en vecka, kommer igång lite med träningen för att sen vakna med ont...
Svar
14
· Visningar
2 440
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Två föräldrar som lever i nya förhållanden men har ett gemensamt barn som bor hos båda två, varannan vecka. Barnet är i tonåren och mår...
2
Svar
28
· Visningar
2 328
Kropp & Själ Sjukskriven för sjuk rygg. Då passa kroppen på att dra igång en förkylning och idag kom hostan "på riktigt" borde vila ryggen och ligga...
Svar
14
· Visningar
4 982
Senast: aprilmaj
·
Kropp & Själ Jag fattar att ingen kan ställa diagnos över nätet, men nån som kanske har en tanke i alla fall? I fredags skulle jag ta upp snusdosan...
Svar
17
· Visningar
5 118
Kropp & Själ Hade ont i halsen på tisdag så vad sambon ta hem material och göra svalgprov på mig (han praktiserar på sjukhuslabb) har jättesvårt för...
Svar
6
· Visningar
1 246
Kropp & Själ Det är väl lika bra att inleda tråden med att Jag vet att en inte bör ställa vård-frågor på ett internet forum. MEN, någon kanske har...
2 3
Svar
57
· Visningar
6 107
Senast: Tassetass
·
Kropp & Själ Vill börja med att säga att jag inte riktigt vet vad jag vill med tråden. Men antar att det är en blandning av att skriva av sig och...
Svar
7
· Visningar
812
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Har en vän med psykiska problem. Han tog äntligen tag i problemet, jag hjälpte till litet vid utredningen som tog lång tid... I maj var...
Svar
5
· Visningar
968
Senast: Mammadutt
·
Kropp & Själ Jag har ätit p-piller i ganska många år men nu tog de slut för ca en månad sen och jag hade inte möjlighet att få nytt recept tills...
Svar
3
· Visningar
697
Senast: Mell
·
Kropp & Själ I ca 2 veckor har jag haft en molande värk i nedre delen av magen samt i ländryggen. Jag brukar kunna få så typ dagen innan mens och det...
2
Svar
24
· Visningar
3 664
Senast: ponilover
·
Kropp & Själ Ny forskning om sötningsmedel http://www.svt.se/nyheter/vetenskap/ny-forskning-sotningsmedel-kan-orsaka-diabetes "Vad forskarna bakom...
Svar
0
· Visningar
474
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp