Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Så, nu fick jag det sagt! :( Känner mig sårad och orättvist bemött. (inte här på fina buke :D) Jag var liiite kritisk en gång och POFF...
Svar
13
· Visningar
2 774
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Vad är det som gör att man blir väldigt berörd av vissa människor medan andra är en axelryckning? Personkemi? (vad är det egentligen?)...
Svar
13
· Visningar
1 338
Senast: corzette
·
Kropp & Själ Jag har önskat mig en epilator av min sambo i julklapp, men har undrar vilken Och det gör jag med, hahah Jag vaxar ben och brazze. och...
2
Svar
21
· Visningar
2 268
Senast: skuggi
·
Kropp & Själ Jag får väldigt ont i tänderna av att äta ett visst sorts godis. Mitt favoritgodis förstås. Supersura godisbitar. Äter jag "för mycket"...
Svar
6
· Visningar
5 350
Senast: Sedna
·
Kropp & Själ Funderar på att färga mina ögonfransar för o slippa kladda med mascara på vardagarna i alla fall.... Någon som har bra/dåliga...
Svar
16
· Visningar
2 139
Senast: Rie
·
Kropp & Själ Enda sedan jag var i fyraårsåldern har jag haft det, har varit hos läkare men de har bara sagt att det är växtvärk. Är dock 28 nu och...
Svar
19
· Visningar
1 330
Senast: Mirre
·
Kropp & Själ Dygnen är så uppbokade jämt och jag undrar hur farao ni andra gör. Jag går upp mellan 5.30-6.30 (vanligen det första alternativet) för...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
7 302
Senast: Sar
·
Kropp & Själ Som rubriken lyder så undrar jag om någon här inne har erfarenhet av akupunktur mot allergi. Har det hjälpt? helt eller delvis? Hur lång...
Svar
3
· Visningar
1 291
Senast: tott
·
Kropp & Själ Ja, som rubriken säger så undrar jag om det finns något speciellt i luften (fröer, t.ex) just nu som man kan vara allergisk mot? Detta...
Svar
6
· Visningar
1 015
Kropp & Själ Ska upp till Stockholm om några veckor och har dagarna att spendera på egen hand. Tänkte passa på att unna mig lite "lyx", typ...
Svar
0
· Visningar
348
Senast: qiva
·
Kropp & Själ För första gången i mitt liv sitter jag i en riktig knipa. Med 30 kronor i plånboken kommer man inte långt, pensionen dyker upp om 10...
2
Svar
24
· Visningar
3 147
Senast: Jen80
·
Kropp & Själ Tjosan! Efter att ha mått dåligt (det där var en underdrift som hette duga, har knappt klarat av att ta mig ur sängen :crazy: ) efter...
Svar
0
· Visningar
472
Senast: Inglorion
·
Kropp & Själ Idag sjönk det till slut in, jag kommer aldrig bli frisk. Jag har som några kanske vet fått diagnosen Ulcerös Kolit för ca 2 år sedan...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
9 645
Senast: Aliche
·
Kropp & Själ Jag har ett synnerligen svajigt mående för tillfället. Är ju heltidssjukskriven och har således hela dagarna på mig att vältra mig i...
Svar
17
· Visningar
1 557
Senast: Lejonelle
·
Kropp & Själ Tillbringade en weekend med sambon och femåriga sonen i huvudstaden. Bodde två nätter på ett helt standard 4stjärnigt hotell. Första...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 541
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Mitt favorit-temärke (OBS! löste) är Ahmad. De sorter som jag tycker bäst om är grönt Jasmine och Assam. Men den butik som jag köpte i...
2
Svar
26
· Visningar
2 149
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Det är snart 10 år sen jag räddade livet på min pappa genom att gå hem till min mamma och berätta att han var alkoholist. Detta är...
Svar
5
· Visningar
752
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ Tänkte göra en resa till alperna i vinter för att ÄNTLIGEN uppfylla drömmen om att åka skidor där. Har ett gäng kollegor med kompisar...
Svar
10
· Visningar
944
Senast: Ainon
·
Kropp & Själ Jag har länge varit sugen på en tatuering men inte varit säker på vad jag velat ha. Nu har jag bestämt mig, det blir en liknande den min...
Svar
4
· Visningar
4 337
Senast: GotAsecret
·
Kropp & Själ Okej, så jag har varit förkyld sedan i fredags. Började som en vanlig förkylning: trött, ont i huvud och hals, snuva. Blev bättre, men...
Svar
4
· Visningar
2 896
Senast: Gnist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp