Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Mat Jag är bjuden på grillning hos en granne på midsommarafton (och ska grilla hemma hos mig dagen efter) och jag har kört fast lite... Vad...
Svar
7
· Visningar
574
Kropp & Själ Det var länge sen jag skrev och mycket har hänt sen dess. Jag hade/har en ätstörning och en del andra diagnoser. Mitt mående är svajigt...
Svar
17
· Visningar
1 878
Senast: Qelina
·
Kropp & Själ Solkräm. Finns det någon sort som inte lägger sig som en flottig hinna på huden?
2 3
Svar
47
· Visningar
1 620
Hemmet Jag behöver köpa ny bäddmadrass och vill göra ett bättre val än sist. Jag blir väldigt varm när jag sover, vilket även min pojkvän blir...
2
Svar
24
· Visningar
5 565
Senast: lizan
·
Kropp & Själ Är det någon här som har restless leggs? Hur känns det? Jag har alltid haft problem med att jag har en obehaglig känsla i benen när jag...
2
Svar
21
· Visningar
1 306
Senast: Martenix
·
Samhälle Jag jobbar sedan ett halvår på en bensinstation (av två) här på on och således träffar jag många locals dagligen eller veckovis. Många...
Svar
3
· Visningar
632
Senast: Voeux
·
IT & mobiler Upptäckte idag att det blir en liten rund "skugga" av och till nere i "menyraden". Ser ut ungefär som om man lägger ett finger på...
Svar
0
· Visningar
257
Trädgård & Växter Jag har två humleplantor på min balkong. De står i varsin kruka och jag har en spaljé där de klättrar för att få lite insynsskydd mot...
Svar
1
· Visningar
849
Senast: Jeffery
·
Tjatter Vad har ni för tips på saker att se och göra i Järvsö och där i närheten?
Svar
2
· Visningar
310
Tjatter Jag har under de senaste åren som jag dansat ofta och regelbundet byggt upp musklerna i mina fötter. Tänkte inte på de först men...
Svar
14
· Visningar
1 348
Senast: Rie
·
Fritid Snart bär det av till årets fjällvandring i Jämtlandsfjällen. Vi har en gård utanför Åre vilket är basen för våra turer i...
Svar
0
· Visningar
290
Senast: Esmeralda
·
Fritid En av mina närmsta vänner fyller snart år och jag tycker det är svårt med presenter. Jag vill ge något bra då hon ger hela vår familj...
Svar
7
· Visningar
659
Senast: StandByMe
·
Mat En Sodastreamrelaterad tråd till då. Hade ju kunnat ta det i samma tråd om jag tänkt till, men nu blir det en till. Ja, vad avråder du...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 007
Senast: Youma
·
Tjatter Ville dela med mig av detta guldkorn av internet! Jane Austen skulle vara stolt 🥲
Svar
1
· Visningar
467
Senast: Tualma
·
Samhälle Får man göra det hursomhelst och närsomhelst? Behövs det inte plöjas ner inom ex antal timmar?
Svar
5
· Visningar
947
Senast: exotic
·
Hemmet Jag ska fixa ett rum i källaren. Bara golvet blev mer än jag förväntat mig, då någon burit ner stora mängder spån och gammalt putsbruk...
Svar
1
· Visningar
632
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Läste precis att Sara Wedlund är död, så tragiskt. Trots sin korta löparkarriär gjorde hon ett mycket stort avtryck och var en...
Svar
10
· Visningar
3 448
Senast: Gunnar
·
Hemmet Just nu inte så extrema förhoppningsvis men har varit. Men fortfarande är det flera som dyker upp med jämna mellanrum. Alla fönster har...
Svar
6
· Visningar
1 119
Senast: _Taggis_
·
Fritid Var iväg till en badstrand här i närheten. Ett väldigt populärt bad här i stockholm med många barn men även vuxna som badar, grillar...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 797
Senast: vilde
·
Samhälle Det jag tycker är tråkigt dock är att vissa partier verkar jämföra V med SD som att de vore på likadana ställen på sina motpoler. Jag...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
4 222
Senast: Angel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp