Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Mat Jag får sällan främmande. Dricker inte kaffe själv och heller inte mjölk. Har en kapselmaskin dock. Men ni som är "i samma sits", vad...
7 8 9
Svar
163
· Visningar
6 084
Senast: Bri
·
Kropp & Själ Då har jag beslutat att jag vill steriliera mig, frågan är vilka val som finns? Har tid hos Gyn I September men vill veta mer innan...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
13 339
Senast: Amha
·
IT & mobiler Med jämna mellanrum hjälper pappa mig att spara ner mina bilder från min Iphone 11. Problemet är att om jag tar en bild och redigerar...
Svar
0
· Visningar
391
Senast: Lilla
·
  • Omröstning
Kultur Jag skulle bara vilja veta vilken karaktär som är mest populär😊 Om er favvo ligger på övriga, så skriv gärna vem er favvo är o varför...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 801
Senast: Asko
·
Skola & Jobb Jag vill bli bättre på engelska. Lyssnar på poddar på engelska varje dag och det har gjort skillnad! Men är det nån som har testat någon...
2
Svar
20
· Visningar
1 150
Senast: Luff
·
Kropp & Själ Resfeber. Och det blir bara värre. Min resa är först 18 juli...(Ja exakt. Juli). Tror att pandemin har gjort allt ännu värre och alla...
2
Svar
31
· Visningar
2 397
Senast: Raderad medlem 68338
·
Samhälle Eftersom det blir så mycket inlägg om fusk och utnyttjande av bidrag i tråden om den skjutna polisen tycker jag det kan vara lämpligt...
Svar
15
· Visningar
1 041
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ Jag är förfärligt stel i ryggen och nacken. Får ofta nackspärr. Varje gång jag är på massage suckar massören och säger; "Ja, du är ju...
2
Svar
23
· Visningar
1 439
Senast: Ray
·
Skola & Jobb Utan skolskjuts på landsbygden i Sverige låter osannolikt.
Svar
18
· Visningar
266
Senast: honung
·
Hemmet Någon som vet varför det blir så mycket kondens vid matlagning? Det rinner även på kaklet. Fläkten är på och verkar funka så pass att...
Svar
5
· Visningar
1 089
Senast: iNHALE
·
Kropp & Själ Det har ju inte gått någon förbi att det har varit ett väldigt speciellt år. Kanske har våra värderingar förändrats, kanske har vi nya...
Svar
10
· Visningar
1 763
Senast: Unafraid
·
Mat Hejsan. Jag är i fagorna att göra fermenterad rabarberdryck, och i receptet ska man använda opastöriserad honung - så min fråga är helt...
Svar
3
· Visningar
692
Senast: Ramona
·
IT & mobiler Jag har en gmail-adress jag använder. Men för att starta ett nytt konto på ett forum (inte detta 😇) vill jag ha en till adress. Och för...
Svar
6
· Visningar
523
Senast: Nahar
·
Juridik & Ekonomi Låt oss utbyta erfarenheter och tips! Personligen sparar jag för att så småningom inte behöva jobba. Varför sparar du, eller borde...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
8 488
Senast: sassiball
·
Fordon Det pratas om att helt fasa ut bilar som går på fossila bränslen till 2030. Jag är lite skeptisk till den här omställningen speciellt...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
11 229
Senast: Fetaost
·
Tjatter Vi har en bokbingotråd, och nu när en av mina favoritpoddar tillverkat en bingobricka för diverse sommaraktiviteter tänkte jag att det...
Svar
2
· Visningar
580
Senast: __sofia__
·
Fordon Söker tips! Ett sällskap om 3 vuxna och 4 barn vill hyra en motorbåt ett dygn någonstans mellan Norrköping/Kolmården och Västervik...
Svar
3
· Visningar
455
Senast: Soapbubble
·
Mat Det är inte varje dag man får be om det! :D Bakgrunden är att jag & sambon vill ge bort 5 flaskor champagne till våra bästa kompisar...
2
Svar
32
· Visningar
2 434
Senast: Sassy
·
Tjatter Jag har fått en trofe´av Buke för att jag har varit här i 20 år. Hur gick det till....? Har jag varit här så länge.....?
Svar
14
· Visningar
520
Senast: honung
·
Tjatter Hue uttalas detta? De Geer moräner har jag lärt mig uttalas de jäär. Men i Norrköping finns ett gymnasium som tydligen uttalas som det...
Svar
8
· Visningar
941
Senast: honung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp