Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Skola & Jobb
Har insett att jag behöver starta enskild firma. Kommer att få kunder och kommer att behöva skriva kvitton. Liten skala, kommer inte att...
Skola & Jobb
Det här gäller inte mig utan en bekant på Facebook som verkar ha svårt att komma "vidare" i livet, tänkte höra med er som kanske har mer...
Skola & Jobb
Jag har ett problem. I veckan fick jag reda på att vi ska iväg med jobbet, min spontana tanke var NEJ!!! Sa till min chef att jag skulle...
Skola & Jobb
Kära bukeorakel. Jag jobbar idag i ett brett område och det är snart dags att börja smalna av fältet. Jag vet vad jag är intresserad av...
Hästnyheter Han var en julklapp från Nils-Erik Hansson, när Elin Dahlström från Målilla var tonåring. Nyligen skiljdes deras liv åt, när Smiggo fick...
Hundavel & Ras Men det är inte bara ”jag har hört” heller.
Det finns stor kunskap om hundar rent generellt på forumet. De flesta träffar mycket hundar...