Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Jag och sambon har under kvällen diskuterat olika jobb. Och nu undrar jag om det finns några här som faktiskt tjänar 35 000:- och mer... 13 14 15
Svar
285
· Visningar
27 468
Senast: Gabbi
·
Skola & Jobb Nu kommer jag med en lite komplicerad fråga igen. Är i startgroparna för att starta ett nytt företag. I samband med detta har vi bett... 2
Svar
24
· Visningar
3 830
Senast: Coldspell
·
Skola & Jobb Håller på att skriva en ansökan och man får max skriva en motivering på "3 paragraphs". Hur långt är det egentligen? :cautious: Vet...
Svar
3
· Visningar
1 183
Skola & Jobb Har insett att jag behöver starta enskild firma. Kommer att få kunder och kommer att behöva skriva kvitton. Liten skala, kommer inte att... 2
Svar
24
· Visningar
4 150
Senast: KungTulle
·
Skola & Jobb Har ångest och är lite allmänt velig, så jag söker mig till buke (förstås) för att försöka få ordning på saker och ting. Fram till för... 2
Svar
20
· Visningar
3 352
Senast: Zoya
·
Skola & Jobb Läser just nu idéhistoria och behöver hjälp att bolla lite kring vad jag ska skriva en uppgift om. Det ska handla om en medieteknologi...
Svar
13
· Visningar
1 135
Senast: Araminta
·
Skola & Jobb Jag har för första gången på länge blivit arbetslös och jag har så svårt att acceptera det. Jobbet jag blev uppsagd ifrån var mitt... 4 5 6
Svar
104
· Visningar
11 716
Senast: Angelina
·
Skola & Jobb Jag är rastlös. Inte på så sätt att jag inte kan sitta still, jag har inga problem med att ligga på soffan en hel helg med en hög... 2
Svar
35
· Visningar
3 788
Senast: tjenixen
·
Skola & Jobb Jag vill nämligen jobba som Cafébiträde och vill nu ha all tips på vad jag kan skriva i min ansökan för att få jobb inom detta :angel...
Svar
15
· Visningar
10 540
Senast: Kiwifrukt
·
Skola & Jobb Är det någon här som gör det? Skulle ni vilja beskriva arbetet lite? Om man ska utbilda sig, vad bör man satsa på att inrikta sig på...
Svar
1
· Visningar
783
Senast: Basilika
·
Skola & Jobb När man får A-kassa så är det ju tänkt att på den tiden ska man göra det mesta för att få ett jobb. Det innebär ju att under dessa 8... 14 15 16
Svar
305
· Visningar
21 503
Senast: Sonic76
·
Skola & Jobb Försöker hjälpa lillasyster med kemi (för jag var sååå bra på det i högstadiet + gymnasiet, att det gått 4 år sen studenten har jag... 2
Svar
33
· Visningar
5 827
Senast: Cattis_E
·
Skola & Jobb Det här gäller inte mig utan en bekant på Facebook som verkar ha svårt att komma "vidare" i livet, tänkte höra med er som kanske har mer... 2
Svar
23
· Visningar
4 175
Skola & Jobb Jag har ett problem. I veckan fick jag reda på att vi ska iväg med jobbet, min spontana tanke var NEJ!!! Sa till min chef att jag skulle... 2
Svar
36
· Visningar
5 522
Senast: Mammas
·
Skola & Jobb Vad betyder egentligen frasen "every few days"? Är det "varje dag", "då och då", något annat? Vill ni ha frasen i sitt sammanhang är...
Svar
6
· Visningar
1 054
Senast: Jozze
·
A
Skola & Jobb Någon här som jobbar och pluggar samtidigt? Går det att hinna med utan att det ena ska behöva ta stryk? Jag jobbar nu men funderar på...
Svar
5
· Visningar
2 307
Senast: Koltrast
·
Skola & Jobb Jag behöver lite tips och råd angående mitt problem, jag vet inte vad jag ska göra längre.. Fegade lite och valde att ha ett anonymt...
Svar
12
· Visningar
2 533
Senast: lizan
·
Skola & Jobb Kära bukeorakel. Jag jobbar idag i ett brett område och det är snart dags att börja smalna av fältet. Jag vet vad jag är intresserad av...
Svar
4
· Visningar
1 029
Skola & Jobb Allsmäktiga Buke, hjälp! ;) Jag blev klar med min kandidatexamen i juni, och min högsta önskan just nu är att få ett jobb. Innan jag...
Svar
18
· Visningar
2 811
Senast: Kiwifrukt
·
Skola & Jobb Hej alla ni goa och glada! :) Det är så här förstår ni, jag har sökt jobb i Åre för säsongen genom Skistar och har nu blivit kallad...
Svar
9
· Visningar
1 660
Senast: Mammas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31