Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Jag älskar utseendet på sandaler som sitter mellan tårna, men jag kan inte ha det. Alla skor som har något mellantårna går bort. Det gör...
Kropp & Själ
Mina axlar har börjat knaka så in i den! Så fort jag lyfter armarna eller vevar med dem så knakar det oavbrutet. De är dessutom väldigt...
Kropp & Själ
För ca 1 månad sen pratade jag i tel med min läkare. Vi bestämde vi skulle höras igen -- om just ca 1 månad. Jag har sen dess fått brev...
Kropp & Själ
Funderar på en sak. Mitt hus är så gott som insynsskyddat, buskar och träd åt nästan alla håll, och persienner åt något annat håll.
Min...
Kropp & Själ
Hej
Jag har använt bephanthen innan, efter råd från min tatuerare, men tydligen skall detta inte alls vara bra längre om man googlar på...
Kropp & Själ
Jag är less på livet just nu, men vill inte ge upp än. Det jag vill göra är att försöka komma i form.
Jag var i kontakt med vården, men...