Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Kan man göra det? Skulle vilja testa på kanin som jag reagerade på när jag var liten. Vore intressant att se vad det visar nu
Svar
15
· Visningar
1 373
Senast: kryddelydd
·
Kropp & Själ Jag åkte av en häst för en sisådär 15 år sedan och landade olyckligt på en vass sten som resulterade i en inte alltför smickrande...
Svar
3
· Visningar
641
Senast: AnnDerry
·
Kropp & Själ jag funderar dagligen på -Om jag har valt rätt yrke? Är det detta jag vill jobba med resten av livet eller ska jag pluggat nåt annat...
Svar
7
· Visningar
1 687
Senast: Araminta
·
Kropp & Själ 32 grader i skuggan nu. Förutom alla normala tips, har ni golv av tegel,sten eller linoleum, blöt dem och låt dem vara blöta. Ät...
Svar
8
· Visningar
889
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Även ni som funderar kring sterilisering, eller funderat men valt att vänta/låta bli är högst intressant att höra tankar ifrån. Grejen... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
7 212
Senast: Girasol
·
Kropp & Själ Jag älskar utseendet på sandaler som sitter mellan tårna, men jag kan inte ha det. Alla skor som har något mellantårna går bort. Det gör...
Svar
5
· Visningar
660
Senast: Raderad medlem 120709
·
Kropp & Själ Om tre veckor hade vi planerat att åka till jotunheimen. Men det råder strikt eldningsförbud. Visst kan man bo i stuga eller tälta... 2 3
Svar
44
· Visningar
5 520
Senast: Thalia
·
Kropp & Själ Mina axlar har börjat knaka så in i den! Så fort jag lyfter armarna eller vevar med dem så knakar det oavbrutet. De är dessutom väldigt...
Svar
2
· Visningar
1 166
Senast: sthu
·
Kropp & Själ För ca 1 månad sen pratade jag i tel med min läkare. Vi bestämde vi skulle höras igen -- om just ca 1 månad. Jag har sen dess fått brev... 2
Svar
26
· Visningar
9 343
Senast: monster1
·
  • Låst
Kropp & Själ Jag har grillat idag! :banana: Det blev jättegott och kompisarna som var hit hade med sig en jättegod potatisgratäng och fixade... 99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
95 472
Kropp & Själ Funderar på en sak. Mitt hus är så gott som insynsskyddat, buskar och träd åt nästan alla håll, och persienner åt något annat håll. Min... 2
Svar
27
· Visningar
3 647
Senast: Snubbelfot
·
Kropp & Själ Hur står man ut med personer som har åsikter långt utanför ens egna moraliska kompass? Vanligt folk kan jag välja att inte träffa, men... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 061
Senast: Fruentimber
·
Kropp & Själ Hej Jag har använt bephanthen innan, efter råd från min tatuerare, men tydligen skall detta inte alls vara bra längre om man googlar på...
Svar
14
· Visningar
1 893
Senast: lizan
·
Kropp & Själ Gissar att jag inte är den enda som har svårt för att komma igång med träning. Jag har inte tränat på flera år och behöver komma igång...
Svar
9
· Visningar
1 170
Senast: Klara
·
Kropp & Själ Jag är less på livet just nu, men vill inte ge upp än. Det jag vill göra är att försöka komma i form. Jag var i kontakt med vården, men... 8 9 10
Svar
180
· Visningar
13 126
Senast: ainasoja
·
Kropp & Själ Drog ett finger ur led för tre veckor sen drygt. I 2,5 vecka var det uppstadgat med fingret intill men sen skulle jag ta av det enligt...
Svar
9
· Visningar
6 140
Senast: nickan1
·
Kropp & Själ Har visst påbörjat operation fräscha upp Angua så här på semestern.. Mitt hår behöver stifta lite närmare bekantskap med en frisörsax...
Svar
2
· Visningar
995
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Vid vilka tillfällen har ni önskat att ni istället lyssnat på ert hjärta/magkänsla? Hur har det gått de gånger ni faktiskt lyssnat?
Svar
11
· Visningar
1 126
Senast: MM
·
Kropp & Själ Såhär nåt år efter att jag fyllt 30 så verkar jag ha hamnat i den berömda trettioårskrisen och funderar mycket över vad jag vill göra...
Svar
18
· Visningar
1 937
Senast: Cattis_E
·
R
Kropp & Själ Min hjärna fungerar inte särskilt bra då jag har gått igenom någonting väldigt tufft den här veckan. Min man föreslog att vi skulle gå...
Svar
9
· Visningar
859
Senast: Raderad medlem 6459
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka