Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Hur tar ni hand om "fiffi" på bästa sätt? :) Jag misstänker att jag har fått svamp efter en antibiotikakur pga uvi. Känner att det... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
7 490
Senast: lisa412
·
Kropp & Själ Är det nån här som fått testa eller känner nån som fått testa ketamin mot depression? Kanske på annat sätt har koll/erfarenhet...
Svar
9
· Visningar
1 074
Senast: Laa
·
Kropp & Själ Nu har jag haft diarrer, ont i magen och gaser i över ett år till och från. Får springa till toaletten snabbt. Fler som haft liknande...
Svar
6
· Visningar
691
Senast: Fille
·
Kropp & Själ Jag är så sakteliga på väg in i klimakteriet; mensen har börjat bli tämligen oregelbunden. Inga vallningar, men däremot märker jag att...
Svar
11
· Visningar
1 613
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Hur yttrar det sig på er? Vad gör ni för att minimera det?
Svar
3
· Visningar
430
Senast: Sol
·
Kropp & Själ Min favvo just nu är Beefeater Gin Pink (liten lätt sötma av jordgubbe :love: Beställningsvara på systemet) till det antingen indian... 2
Svar
32
· Visningar
2 182
Senast: Raderad medlem 6459
·
Kropp & Själ Senaste dagarna har jag "roat mig" med att kolla på videor på youtube där folk berättar om sina erfarenheter av att vara inlagda inom... 2
Svar
22
· Visningar
3 366
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Visst har vi flera bukeortopeder? Dotter skadade foten i helgen och har röntgat och gjort CT. Skelettet är helt, men vid CTn upptäckte... 2 3
Svar
40
· Visningar
8 768
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Jag och partner ska fira 3-årig bröllopsdag med restaurang och hotellövernattning på Östermalm. Vi letar nu restaurangtips! Önskemål...
Svar
18
· Visningar
1 139
Kropp & Själ I höst ska jag åka på spa ihop med mamma, syster och svägerska. Vi tänker att vi ska hålla oss nånstans i närheten av Linköping...
Svar
9
· Visningar
933
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Läser på min wasabi förpackning att den knappt innehåller wasabi. Mest pepparrot och färgämne tydligen. Finns det öht att köpa, "riktig"...
Svar
10
· Visningar
1 418
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag har sedan torsdag förrförra veckan haft problem med öronen. Egentligen har problemen funnits längre tillbaka men då har jag bara... 2
Svar
22
· Visningar
5 494
Senast: Magiana
·
Kropp & Själ Jag är i Båstad på semester och vill gå på spa. Det börjar blåsa nu så har inte badat i havet. Vill gärna ha ett ställe med bastu samt...
Svar
5
· Visningar
776
Kropp & Själ Brukar deras behåar ha vettig passform? Jag trodde aldrig att jag skulle köpa något så svårinpassat som en behå på nätet, men nu dök det...
Svar
5
· Visningar
562
Senast: kevina
·
Kropp & Själ Vad gäller egentligen? Har två piercingar som jag inte gärna tar ut (septum/näsa och i brosket på örat) då de suttit i 4 år utan att jag...
Svar
15
· Visningar
6 345
Kropp & Själ Jag är tydligen en konstig person som inte passar in. Hur "tar" man hand om Kufar på din arbetsplats? Jag vill inget hellre än att passa...
Svar
16
· Visningar
3 617
Senast: nullo-modo
·
Kropp & Själ Jag har åkt på njurbäckeninflammation vilket är skit i sig, men nu läste jag att man ska undvika starkt solljus när man äter antibiotika...
Svar
8
· Visningar
1 039
Senast: Jeps
·
Kropp & Själ Jag är väldigt stressad inför förändringar och att resa bort är svårt för mig. Nu ska jag snart besöka vänner och mamma i Sverige och...
Svar
0
· Visningar
473
Senast: alazzi
·
Kropp & Själ Har tänkt genomföra en triathlon i sommar, redan anmäld, och funderar på BH som funkar att simma i och som samtidigt går att springa-gå...
Svar
16
· Visningar
1 422
Senast: Kamomilla
·
Kropp & Själ Jag vet att ni är ett gäng som gjort gastric bypass eller gastric sleeve härinne. Jag funderar ev på att operera mig, är godkänd för... 2 3
Svar
43
· Visningar
6 639
Senast: Fille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka