Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Fick glasögon för första gången i julas och har kommit fram till att jag vill komplettera med linser.
Ska såklart diskutera med optikern...
Trädgård & Växter
Duger ett gammalt tvättfat på marken som fågelbad? Hur mycket vatten ska det vara?
Jag ställe precis ut ett och satte också i en sten...
Kläder & Bli fin
Jag har precis köpt ett par nya skor (tyg, med gummisula) och de knarrar när jag går! Eller ja, en av dem gör …
Jag har bara provgått...
Skola & Jobb
Jag vill bli bättre på engelska. Lyssnar på poddar på engelska varje dag och det har gjort skillnad! Men är det nån som har testat någon...
IT & mobiler
Jag har en gmail-adress jag använder. Men för att starta ett nytt konto på ett forum (inte detta 😇) vill jag ha en till adress. Och för...
Hundavel & Ras Skulle absolut funka med pumi! Livliga, arbetsvilliga, men har också en avknapp. Blir ofta en bästa kompis 💖
Fäller inte, men behöver...
Hästmänniskan Jag upplever definitivt att de är svårare att få bort från cobbarna/de med behåring. De andra tar behandlingen på ordentligt och visar...