Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Lite hjälp i denna kaosiga gravidhjärna tack! Är i vecka 33+ och funderar över detta med delade magmuskler. Upptäckte för ett tag sen...
Svar
1
· Visningar
701
Senast: Sedna
·
Småbarn Sonen är nu tre månader gammal och även fast det dröjer ett bra tag tills det är dags för honom att börja på förskolan, så har vi redan...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 014
Senast: Raderad medlem 19815
·
Gravid - 1år Då var det dags med en ny tråd, lagom i tid för majbebisarnas ankomst :). MARS 2:a FengurLaugar, 2:a barnet. Emelie född 3/3 kl 23.13...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
96 049
Senast: Imogen
·
Gravid - 1år Har insett med 60 dagar kvar till BF att det kanske är dags att läsa på lite om förlossningen och funderar på det där med smärtlindring...
2
Svar
32
· Visningar
4 250
Senast: Ferrari
·
Övr. Barn Jobbar för ett bemanningsföretag inom äldreomsorgen sedan december 2013, har nu haft ett vikariat på en arbetsplats fram till 31...
Svar
1
· Visningar
1 196
Senast: Tassetass
·
Småbarn Jag söker en bilderbok i vilket en pojke och hans pappa ska sova "utomhus" ( i ett tält eller liknande) Under natten händer det en massa...
Svar
4
· Visningar
852
Senast: Javan
·
Gravid - 1år Hej! Jag har planer på att börja studera, samtidigt funderar jag också på att eventuellt försöka få barn nummer två någon gång under...
Svar
10
· Visningar
2 452
Senast: Soapbubble
·
Småbarn Svägerskan och hennes 16 månaders dotter kommer på besök och jag har lovat bjuda på pulledpork. Fundera dock om jag borde göra en...
Svar
6
· Visningar
2 392
Senast: Gnist
·
Övr. Barn Jag har letat en del men har gått bet på att hitta arbetskläder, framförallt byxor, där en gravidmage går plats. . Mina vanliga...
Svar
10
· Visningar
2 521
Senast: jerseyko
·
Småbarn Vad fasen gör man? Nu börjar både jag och hans pappa bli ordentligt less på att varenda måltid förstörs av att 3 åringen surar vid...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 232
Senast: loveponies
·
Övr. Barn När började ni resa med era barn? och vart? Sambon fyller 30 i April och då är vårt kiddo 5-6 månader gammal om allt går som det ska...
2
Svar
23
· Visningar
2 627
Senast: Freyja_bus
·
Småbarn Snart aker vi pa semester till Sverige och den här gangen med bilen sa jag har plats att köpa med mig nya böcker hem. Men jag behöver...
2
Svar
21
· Visningar
1 729
Senast: Raderad medlem 19815
·
Övr. Barn Dottern fick en one piece förra hösten/vintern som hon verkligen älskade och använde fast den blev för liten. Den var lurvig på både...
Svar
6
· Visningar
1 079
Senast: Amha
·
Övr. Barn Hej! Skriver under anonymt nick av den enkla anledningen att jag i dagsläget inte vill att barnfunderingar blir offentliga under "mitt...
Svar
4
· Visningar
973
Senast: Andromedae
·
Småbarn Hej! Vad har ni för babyvakter? Kan ni rekommendera någon? Det viktigaste för mig är en bra räckvidd och att den inte tappar kontakten...
2
Svar
34
· Visningar
5 451
Senast: Donnatello
·
Övr. Barn Ni som har haft hormonspiral eller har kunskap på annat sätt - hur lång tid brukar det ta för ägglossning att sätta igång normalt efter...
2
Svar
22
· Visningar
14 484
Gravid - 1år könner mig så ledsen! Fick barn 2 i mars, och hon har haft en svag viktuppgång. Ungen är GLAD, pigg, väldigt aktiv och mår bra, men är...
Svar
18
· Visningar
1 663
Senast: Magnum
·
  • Låst
Gravid - 1år Del två på vinterförälder 2014/2015 December 8/12 - miiiiiiia, 26 år, första barnet 13/12 - Sofie.S, 21 år, första barnet / Föddes...
98 99 100
Svar
1 995
· Visningar
133 513
Senast: Blueberry
·
Småbarn Min mellandotter som är 4 ar (5 i oktober) har plötsligt blivit en bebis igen. Hon vill inte längre sitta pa vanlig stol utan i barnstol...
Svar
1
· Visningar
889
Senast: ako
·
Småbarn Det har uppstatt en jobbig situation bland mina barns kompisar (eller mest föräldrarna), hur skulle ni ha gjort? För ngr dagar sen...
Svar
5
· Visningar
1 382
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp