Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn HJÄLP! Vi är i Skåne (Hässleholm) och hade planer på att åka ner till Falsterbo i morgon (fredag). Dock är vädret inte så vänligt mot...
Svar
6
· Visningar
1 629
Senast: golit
·
Småbarn Vilka ska dit? Blir första gången för Loke och han får åka hela 7 åkattraktioner enligt deras hemsida :D. Synd bara att det har...
2
Svar
21
· Visningar
2 236
Senast: marieka
·
Småbarn Ville bara skriva och berätta om en underbar stund ikväll..: Dottern, 6 år, ville rida på shettisen, också 6 år... Vi lekte ridskola i...
Svar
4
· Visningar
926
Senast: vindvissla
·
Småbarn Har idag fått beskedet att vår lille pojk har dystrofia myotonica som han fått efter sin farmor (fosterbarn). Det står i brevet som...
Svar
15
· Visningar
1 712
Småbarn Skulle ni lämna en tvååring och en fyraåring själva utan tillsyn på en stor studsmatta?
3 4 5
Svar
83
· Visningar
9 828
Senast: mumrikan
·
Småbarn Ja fy och usch vilken hemsk mamma jag är :eek: Jag gick ut på bron för att få vara ifred från min älskvärda lilla 4-åring då jag...
Svar
5
· Visningar
1 199
Senast: millus
·
Småbarn Att förklara döden för barn är inte det lättaste man kan göra i sitt liv. När pojkarnas pappa dog sa jag till dem med detsamma att han...
2
Svar
25
· Visningar
3 275
Senast: FrontLine_
·
Småbarn Idag åkte dottern (ca. 2,5 år) och pappan till stockholm för att hälsa på pappans farmor som fyller 90 år! Dom ska vara borta tills i...
Svar
16
· Visningar
1 501
Senast: Jettan
·
Småbarn Läste en artikel i en tidning för ett tag sedan, med tips och recept för barnkalas. Syftet med det hela var då att alla skulle kunna...
Svar
3
· Visningar
813
Senast: Ishtar
·
M
Småbarn Matilda har varit jättelätt att lägga ända sen hon föddes och började sova hela nätter ända från början. När hon blev 11 månader lärde...
Svar
1
· Visningar
865
Senast: paradiset
·
H
Småbarn Är det ovanligt när en 1-åring inte har lärt sig att gå än? När brukar barn lära sig att gå :confused:
Svar
13
· Visningar
1 148
Senast: Gandalf
·
V
Småbarn Igår gick jag förbi ett dagis, och ett par små pojkar i åldern 4-5 år ungefär lekte vid gungorna. När jag passerar skriker en av dom: -...
Svar
7
· Visningar
1 486
Senast: bettysmatte
·
Småbarn Våran 2-år gammla dotter har varit sjuk en längre period nu, samma skit av och till och nu så har hon en så hemsk hosta att hon fick...
Svar
6
· Visningar
3 002
Senast: Roheryn
·
Småbarn Ja, nu är det värsta över och lilla killen ska börja äta lite. Vad är skonsam mat för en 1-åring? Han får lite majsvälling (ingen...
Svar
11
· Visningar
9 016
Småbarn Nu är det sommarlov och min dotter ska vara hemma från dagis fram tills mitten av augusti. Det har hon nog inget emot, men hon saknar...
Svar
7
· Visningar
3 436
Senast: elbereth
·
Småbarn Vad leker era 2-3 åringar med? Eller 2,5-3 åringar? Jag känner att det nog är dags att uppdatera sonens leksakslådor... :)
2
Svar
22
· Visningar
7 637
Senast: elbereth
·
Småbarn Behöver lite råd från er som är mer erfarna. Det var inte bara jag som var en trist mamma och inte ville ha huset fullt av barn. Det...
Svar
18
· Visningar
2 450
Senast: mian1
·
Småbarn Min 2-åring kom igår på att han själv kan knäppa upp bältet. Försökte med div. olika abrovincher men ungen är omöjlig! Han kommer åt...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
18 116
Småbarn Filip, 17 månader, har alltid sovit dåligt och vaknat på nätterna. När han fick eget rum och stor "vuxensäng" sov han för första gången...
2
Svar
22
· Visningar
7 227
Senast: Scata
·
C
Småbarn Min son får ibland rejäla raseriutbrott, framförallt om något inte går som han vill eller om man tar ifrån honom något som han inte...
Svar
16
· Visningar
8 625

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp