Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Dotterns förskola vill att föräldrar lämnar och hämtar i hallen (dvs inte går in). Är det ett vanligt önskemål och hur ser ni på det...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
10 999
Senast: Brandgul
·
S
Småbarn Varför låter man ett litet barn svara i telefonen och låter denna grugla på i evigheter när man inte vet vem som ringer/känner igen det...
Svar
15
· Visningar
1 493
Senast: YlvaG
·
Småbarn Har ni något tips på en bra hudkräm till små barn? Grabben är nu precis 1år och utforskar allt här på gården. Det resulterar i en...
2
Svar
21
· Visningar
3 225
Senast: nordsvensk72
·
Småbarn Ja min dotter är 2 år. Nu ikväll så somnade hon som vanligt strax innan 20 och somnade gott. Men vaknade nu vid 23 helt jätteledsen...
Svar
11
· Visningar
13 095
Senast: ika77
·
Småbarn Hur gammla måste barnen vara för att man ska kunna sätta dem på dagis? Har försökt få kontakt med kommun idag för att höra men utan...
2
Svar
22
· Visningar
2 421
Senast: oz_joj
·
J
Småbarn Har en flicka på fyra år som går på dagis. Hon är glad och go tjej som umgås med de flesta, både yngre och äldre, på sin avdelning...
Svar
15
· Visningar
2 206
Senast: break_a_leg
·
Småbarn Jag har en underbar dotter på 2 år, jag älskar henne mest av allt i hela världen och vill vara vid hennes sida så länge som möjligt. Då...
Svar
17
· Visningar
1 737
Senast: Korven
·
B
  • Låst
Småbarn Många sätter ju sina barn i dagis runt 1-2 år. Vår dotter är nu 16månader och jag villl gå hemma lääänge till. Visst är det ekonomiska...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
8 187
Senast: Snurrfian
·
O
Småbarn Detta blir mitt första inlägg under anonymt alias någonsin men jag känner att det är dags nu. Jag är småbarnsmamma, min sambo och jag...
Svar
8
· Visningar
1 619
Senast: Milene
·
D
Småbarn Vi skall byta dagis till ett som ligger närmare där vi bor än på andra sidan sta'n. Det känns jättesorgligt eftersom personalen på...
Svar
5
· Visningar
1 883
Senast: lilltrolle
·
Småbarn .. och fy vad tråkigt jag tycker det är!! Jag har inte tid! jag lever ju världens mest underbara liv och jag vill inte jobba...
Svar
6
· Visningar
1 138
Senast: Flyttfogel
·
Småbarn Så närmar sig lillprinsens 1årsdag med allt vad det innebär. Kalas i trädgården blir det och presenter... Men vad i hela friden ska...
Svar
16
· Visningar
1 736
Senast: twinstar
·
Småbarn Det finns det väl en del här? Ja, förskolelärare ska det väl heta :angel: Förlåt! Har funderat lite ute i min solstol. Vad gör ni...
Svar
12
· Visningar
2 436
Senast: mimmipigg
·
Småbarn till cykel då...vilket tror ni blir bäst? Har inget körkort och just nu inge jobb heller så i sommar tänkte jag avlasta sambon med att...
2
Svar
24
· Visningar
2 853
Senast: Sjalen
·
Småbarn ... är det någon fara för små barn att äta det? Min lilla kille har upptäckt att jordgubbar är väldigt gott :d men hur mycket kan de...
Svar
9
· Visningar
2 459
Senast: vippan
·
Småbarn Vi ska åka till Rhodos i sommar. Våra barn är inte vaccinerade mot hepatit A och B, så jag ringde bvc för att höra om det behövdes...
Svar
9
· Visningar
1 618
Senast: mandalaki
·
Småbarn Min dotter, som snart är 4, har börjat på ridlekis. Pga få ponnys och än så länge litet barnunderlag så är hon oftast där själv, men hon...
Svar
8
· Visningar
1 603
Senast: mylan
·
E
Småbarn När kan man vända bilbarnstolen framåt egentligen. Min son är nu 3 år och det känns som om han skulle vilja åka framåt nu. Han har på...
Svar
4
· Visningar
1 892
Senast: ameo
·
S
Småbarn Behöver lite input. Jag har en kille som är 13 månader snart. Det han tycker om att äta är: makaroner, köttbullar, korv, korvgryta...
Svar
15
· Visningar
1 440
Senast: Snovind
·
Småbarn Har som bekant en son på snart 3 år. Grejen är att han älskar rosa,han älskar smycken,håruppsättningar och tjejskor (gärna med lite...
2
Svar
27
· Visningar
2 682

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp