Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Det går lite upp och ner med måendet och jag försöker förstå vad det är som händer. Exempelvis så har jag sovit ganska mycket sista...
Svar
8
· Visningar
730
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok (Ursäktar extremt rörigt inlägg) .... Vet inte vad som hände nyss. Var på ett studentevent (Gasque) nu under kvällen, och kom hem för...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
10 821
Senast: Killaloe
·
  • Låst
Dagbok Kära dagbok, Idag behövde jag välja en ny plats, för den gamla hade blivit full. Det är konstigt det där, hur det kan bli. Jag som...
Svar
0
· Visningar
641
  • Låst
Dagbok Min uppväxt var brokig, sällan som vi alla i familjen befann oss på samma kontinent. Vid 14/15 förpassades jag till Sverige...
Svar
2
· Visningar
886
  • Låst
Dagbok Ni vet personer som varit gifta i 20 år, har barn, Volvo och villa, när de inte orkar dölja att de eg är trans, lesbisk, bög osv? Jag är...
Svar
10
· Visningar
2 351
Senast: 95johsv
·
  • Låst
Dagbok Min sjukskrivning har utökats igen till 75%. Och plötsligt kan jag andas. Jag fick lite luft i mitt liv och är inte längre i...
Svar
5
· Visningar
838
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Kan inte göra samma saker som förrut, har flytt så länge. Om det är någonstans som allt skulle ta slut i mitt liv så vore det här...
Svar
12
· Visningar
1 408
  • Låst
Dagbok Jag vill inte vara hemma under julen för jag kommer inte orka städa huset och fixa mat. Att sitta i ett ostädat hus med en matform på...
2
Svar
30
· Visningar
2 028
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Det här med relationer är ett knepigt ämne. Jag känner mig ofta som en elefant i ett glashus samtidigt som jag själv har ömma tår. Det...
Svar
18
· Visningar
1 832
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Min mor är alkoholist. Ev. far också men han förlorar inte sitt förstånd i samma grad som mor. Jag bor fortfarande hemma och har planer...
2
Svar
27
· Visningar
2 968
Senast: gråvarg
·
  • Låst
Dagbok Dessa ord är ju välbekanta från annat håll, men nu var det chefen som kom och sa åt mig att det var dags att sluta och "gå hem" (trodde...
Svar
4
· Visningar
873
Senast: GotAsecret
·
  • Låst
Dagbok "Ensam men stark" är en fras som ibland kommer från min far, han ser sig själv som det och ser att jag också är det. Jag har genom mitt...
Svar
2
· Visningar
591
Senast: gråvarg
·
  • Låst
Dagbok Skapade precis detta konto, och råkade visst få ett litet g i början av namnet. Attans. "gråvarg" "Gråvarg". Ordet ser så konstigt ut...
Svar
0
· Visningar
476
Senast: gråvarg
·
  • Låst
Dagbok Lördag idag. Överlevde gårdagen med några skråmor på halsen och många hemska minnen. Och jag tänker att alltså, någonstans måste det...
Svar
4
· Visningar
855
Senast: åke
·
  • Låst
Dagbok Jag är trött på att vara trött. Idag har jag inte ens kommit ut på min dagliga promenad. Jag låg kvar i sängen nästan fram till lunch...
Svar
3
· Visningar
653
Senast: Unafraid
·
  • Låst
Dagbok Kära dagbok, För ett tag sedan fick jag för mig att jag ska börja plugga. Sagt och gjort, jag sa upp mig från jobbet och sökte in till...
Svar
1
· Visningar
627
Senast: Teilani
·
  • Låst
Dagbok Nattliga tankar och funderingar, tillika mitt första dagboksinlägg. Ursäkta om det blir rörigt. För några dagar sedan skrev jag i...
2
Svar
29
· Visningar
2 918
  • Låst
Dagbok Jobb! Äntligen ska man få börja jobba igen! Det är nästan exakt ett år sedan som jag sa upp mig och slutade jobbet jag hade då som...
Svar
1
· Visningar
640
Senast: Kilauea
·
  • Låst
Oro
Dagbok Jag har fått veta att jag ska bli kallad till psykiatrin den här månaden och håller koll i brevlådan efter kallelsen. Den har än så...
Svar
3
· Visningar
627
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok För att försöka få ett grepp om situationen och var skon klämmer på mig med mitt förhållande, så har jag under 1½ månad nu skrivit...
Svar
11
· Visningar
1 547
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp