Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

M
Hästmänniskan under foder eller kanske under hästvård... Men jag tror att den ska vara här för det har iaf med lagen att göra. Det jag undrar är...
Svar
17
· Visningar
1 364
Senast: Inte_Ung
·
B
Hästmänniskan Någon som har erfarenhet av att lämna bort ponnies på inkörning?Hur gick det?Kostnad?Tacksam för alla upplysningar :bump:
Svar
2
· Visningar
1 053
Senast: KaZa
·
L
Hästmänniskan Hur vet man om hästen har hästpass?? Om den inte har det, hur skaffar man det? Kostar det något?? Tacksam för svar!
Svar
13
· Visningar
1 210
Senast: Lima1
·
B
Hästmänniskan Jag har (du kanske har läst tidigare trådar) funderingar på att köpa foderhästen inom en snart framtid men har nu börjat tveka lite...
Svar
5
· Visningar
1 029
Senast: kjelin01
·
Hästmänniskan Hej Alla! Hur löser ni det där med vatten på vintern. Jag tänker väl mest på er med hästar i utebox/på lösdrift. Hur förhindrar ni att...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 665
Senast: Bubben
·
L
Hästmänniskan Tillfällig \"paddok\" Hej! Vet inte riktig hur jag skall skriva utan att det låter dumt, men försöker väl. Rider en häst som står...
Svar
6
· Visningar
1 725
Senast: Moppe
·
H
Hästmänniskan Jag köpte i mitten av april en unghäst - åring - vbl.travare. Hon vet.besiktades av säljarens veterinär & jag vet.besiktade henne av min...
Svar
13
· Visningar
1 507
Senast: Mia_R
·
T
Hästmänniskan Ungefärhur mycket kostar en röntgen för ben och rygg på helsningborg??? //Tina
Svar
5
· Visningar
826
Senast: Jen80
·
B
Hästmänniskan Betalar en fodervärden allt, dvs stallhyra, hovslagare, veterinär, försäkring på hästen osv. Det kanske e lite individuellt men vad e...
Svar
6
· Visningar
1 159
Senast: puman_22
·
F
Hästmänniskan Har tidigare bara haft "plasthinder" men har nu tänkt skaffa trä, men innan så hade jag tänkt bygga ett litet skjul som man kan förvara...
Svar
3
· Visningar
1 282
Senast: furreburre
·
Z
Hästmänniskan Har en häst som nu är försäkrad för 25000, men jag skulle vilja höja den. måste man besiktiga om då eller hu gör man? är det väldigt...
Svar
6
· Visningar
852
Senast: lilla_busan
·
Hästmänniskan *saxat från Jordbruksverkets hemsida* Från och med den 1 december skärps djurskyddslagen. Då utökas kraven på tillstånd för de som...
Svar
1
· Visningar
997
Senast: martha
·
E
Hästmänniskan Jo jag ska åka till min tränare en gång i veckan med min häst så han får hoppa igenom henne .Men hur mkt är rimligt att betala henne per...
Svar
2
· Visningar
1 025
Senast: Estelle
·
Hästmänniskan Någon som har koll på hur man enklast ordnar det? Har hört spår om någon som byggt om en flishugg och någon annan som använt sig av en...
Svar
3
· Visningar
1 513
Senast: Welsh
·
F
Hästmänniskan Jag håller på att göra en uppgift på skolan om vad man använder datorerna till i arbetslivet inom min inriktning (alltså häst) någon som...
Svar
2
· Visningar
767
Senast: Foxy
·
Hästmänniskan Jag och mitt ex. köpte en ponny åt vår dotter för 3år sen hon är inne på sin andra ponny nu. Vi separerade ifjol och nu har jag hamnat i...
Svar
14
· Visningar
1 438
Senast: Gumman
·
D
Hästmänniskan Hej... Väntar på vet.utlåtande att skicka till försäkringsbolaget. Hur lång tid brukar det ta innan man får hästen utdömd? Tycker så...
Svar
5
· Visningar
976
Senast: ecssory
·
K
Hästmänniskan Det kanske inte är så många som minns mina trådar om min kallblodstravare med två ägare...men jag fick så mycket bra svar och många mail...
Svar
14
· Visningar
1 261
Senast: knyttet
·
Hästmänniskan Vad gör man? Jag kan INTE ha katt inne eftersom jag är allergisk. Äckel päckel är det :crazy:
2
Svar
32
· Visningar
3 684
Senast: Tuki
·
D
Hästmänniskan Anklams ryttar sällskap Skåne Sjöbo inbjuder dej till inf om vårens kurser start jan 04. Du har egen häst eller rider våra tävlings...
Svar
1
· Visningar
880
Senast: dreamhorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp