Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Arbetar när veterinären har telefontid så kanske kan jag smidigt få svar här istället! Tid är bokad sen länge - men har inte...
Svar
5
· Visningar
4 905
Senast: monki65
·
Hundhälsa Ännu en fråga... Har mailat och frågat uppfödaren också (vill inte ringa såhär dags) men lär ju inte hinna få svar innan imorgon bitti...
Svar
4
· Visningar
1 274
Senast: Jenka
·
Hundhälsa Min Milo ska opereras den 2a Juni.. han föll i trappan och var sen super-halt i några dagar, åkte till Vet och dom röntgade - hittade...
Svar
2
· Visningar
841
Senast: panaccea
·
Hundhälsa Lite spinoff på den andra tråden. Lilla killen här hemma (10½ vecka gammal) har inget preparat på sig i nuläget, men frontline ligger...
Svar
3
· Visningar
798
A
Hundhälsa Jag hade tänkt börja ge min hund lite extra b-vitamin, så därför undrar jag vilket märke ni tycker bäst om? Jag har funderat mycket på...
Svar
2
· Visningar
1 275
Senast: Almeloue
·
Hundhälsa Ser ni på det här?? En bortskämd rik bitch som hävdar att hon inte kan älska sin valp för den är inte tillräckligt mörk i pälsen...
Svar
8
· Visningar
1 152
J
Hundhälsa Är det någon som kan hjälpa mig att komma ihåg namnet på medicinen mot noskvalster? Har ett namn i bakhuvudet - Interceptor - men hittar...
2
Svar
24
· Visningar
16 806
Senast: LillaMy84
·
Hundhälsa Det är nåt fel på Lokas svans! Igår la jag märke till att hon höll den konstigt, liksom i en svag båge nedåt och på kvällen säger sambon...
Svar
11
· Visningar
1 205
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa Ni som har hund och bor i stan och som cyklar, joggar eller åker inlines med er hund på asfalt, hur är era hundars trampdynor? Blir era...
Svar
11
· Visningar
5 064
M
Hundhälsa Nä jag har ingen problemhund, jag har bara fått för mig att fråga om två problemsaker på kort tid ;) De flesta hundägare ser det väl...
Svar
5
· Visningar
2 321
Senast: Möller
·
L
Hundhälsa Jaha,idag var det dags för ytterligare vetrinärbesök och mer problem:( Min hund har dammkvalsterallergi och går på sprutor en gång i...
2 3
Svar
58
· Visningar
7 941
Senast: jappisen
·
Hundhälsa Ja inte just enögdheten men jag tror att hon är synskadad på det andra också... Tar det från början. Förra tisdagen hände en olycka...
Svar
7
· Visningar
2 162
Hundhälsa Tycker så synd om min lill-gumma( snart 8 månader), sambon var hos grannen och Joselin(lill-gumman) lekte med deras hund. En bekant till...
2
Svar
26
· Visningar
2 251
Senast: Kaaarin
·
A
Hundhälsa Det är så nu att vi ska byta foder från pedigree - better by nature. Eftersom vi har väldigt långt till närmaste försäljare av bla...
Svar
2
· Visningar
859
Hundhälsa Som många av er här redan vet så har jag en tik hemma som har fått avkapad svans. Den är ca 10cm kortare än den en gång varit pga att...
Svar
18
· Visningar
1 487
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Usch, nu känns det hemskt att avvakta... Min lilla kille har varit halt på höger bakben sedan i förrgår, enligt rådgivning på sjukhuset...
2
Svar
24
· Visningar
4 929
H
Hundhälsa Har i dag observerat en bil parkerad mitt i solskenet utan någon ruta nere. Då det var på en varuhusparkering så bad jag dem ropa ut i...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 437
K
Hundhälsa Faiza har varit ovanligt trött de senaste dagarna. Ute märker jag inte så mycket, hon busar och är framåt och allert som vanligt, men...
Svar
1
· Visningar
4 432
Senast: Zanza
·
Hundhälsa Ska till vetten den 26e med vovven,vi har ju haft lite turer där förra sommaren pga höfter! Men vad som hände där i somras,eller om...
Svar
2
· Visningar
723
Senast: movi
·
Hundhälsa Portugisen har börjat slicka sig under tassarna, och jag har sett att han är röd där. Har han fått svamp? Finns det någon huskur...
Svar
13
· Visningar
11 900
Senast: Mysgrisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp