Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund I söndags fick jag och min dp vår sista pinne i Hopp 2 och blev uppflyttade till klass 3 i hoppklass Lite bilder från hopploppet...
Svar
10
· Visningar
1 002
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Efter många om och men och funderande och rannsakande har jag bestämt mig för att det kommer bli en schäfer för mig någon gång i...
Svar
3
· Visningar
960
Senast: Raven_
·
R
Övr. Hund Jag har två frågor som jag hoppas få input på! 1. Jag har börjat träna 2:ans hopp. Hon hoppar glatt över från mig men gör det...
2
Svar
26
· Visningar
1 774
Senast: Raderad medlem 19815
·
Övr. Hund För ca 6-7 månader sedan pratade jag med en gammal klasskamrat som nyligen hade skaffat sig en valp. Hon ville ha råd och stöd i hur hon...
Svar
18
· Visningar
1 742
Senast: Acses
·
Övr. Hund Fundera på det här med att ta en hund som kanske inte är helt hundra för en själv "bara" för att man vet att man kan ge den ett "bättre...
Svar
14
· Visningar
1 161
Övr. Hund Nu har jag äntligen fått hem min Elmo. Han är en isländsk fårhund som vi igår hämtade i Norge. Han är helt underbar, så charmig...
2
Svar
23
· Visningar
2 005
Senast: startpompe
·
H
Övr. Hund Funderar lite på detta med foder. Inte nog med att det finns massa foderleverantörer. Alla dessa sorter. Var inne på foderbilen i...
Svar
1
· Visningar
812
D
Övr. Hund Hej alla hundintresserade på buke! Idag filmades jag när vi tränade inför klass 2 i lydnad:) Skulle gärna vilja ha lite kommentarer...
2
Svar
25
· Visningar
2 121
Senast: DreamGodi
·
Övr. Hund Läs den här tråden för tidigare info: http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=990779 Idag får jag hem "lille" Texas. Blev lite...
Svar
9
· Visningar
1 193
Senast: Hannapirat
·
H
Övr. Hund Mina hundar verkar ha en inbygd klocka i sej. De väcker mej alltid runt halv 7-7 Spelar ingen roll om dom gick ut kl 8 eller efter 12...
Svar
12
· Visningar
4 561
Senast: *tove*
·
H
Övr. Hund En annorlunda tråd kanske. Vilket har varit det svåraste att träna in för din hund. Skriv klass o svårighet. samt även vilken klass...
2
Svar
28
· Visningar
1 850
Övr. Hund Japp, namnet valdes med stor omsorg och med realistiska tankar om framtiden. Jag känner hennes föräldrar utan och innan, och en hel del...
2
Svar
21
· Visningar
1 871
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Hittade den här annonsen på Buke: *Länk borttagen av moderatorn* Hur lätt är det inte att beställa en sådan för någon som tycker att...
Svar
9
· Visningar
1 214
Senast: Fragile
·
Övr. Hund Vi har en valp på 4,5 månader. Så långt allt väl. Men nu vill uppfödaren så gärna att vi ska vara med på en utställning tidigt i...
Svar
3
· Visningar
841
Senast: hundar
·
Övr. Hund Hej! Jag har ett litet problem. Sambon och jag har funderat fram och tillbaka 20000gånger om vad vi skall ha för ras. Förhoppningsvis...
Svar
16
· Visningar
1 138
Senast: Baddy96
·
Övr. Hund Jag undrar om det är ngn här som vet vad som gäller för utbildning av servicehund? Får vem som helst köpa en valp och utbilda själv...
Svar
6
· Visningar
3 885
Senast: Disen
·
Övr. Hund Undrar som sagt vad just du anser är en långpromenad för dig och din hund? Anledningen till min fråga är att jag träffade en tjej som...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 602
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Någon som vet om man kan skjuta upp ETT löp på tik? Och hur man går till väga så fall? Ni som ev gjort det hur har ni gjort och hur är...
Svar
3
· Visningar
2 687
Senast: bengeten
·
K
Övr. Hund hallojsan ;) Har en hund som är adopterad från spanien som jag är väldigt stolt över :angel: Ingen vet vad för raser hon har i sig...
Svar
17
· Visningar
936
Senast: Klariiisss
·
Övr. Hund Undrar om det var av en hund som var där för att tävla eller om det var en hund i publiken som bet barnet? *hmm*...
Svar
7
· Visningar
1 337
Senast: Gabbi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp