Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

T
Övr. Hund Har en kinesisk nakenhund som kliar sig så det blöder,någon mer med sånt här problem,är det vanligt för den rasen? Har varit hos...
Svar
8
· Visningar
3 741
Senast: Saybia
·
Övr. Hund Visst är det lag nu att man måste ha hunden i bur i bilen? Vad är det för storlekar som gäller? Vi har en schäfer, och även om han...
Svar
19
· Visningar
3 589
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Idag vann en god vän till mig en 7,5kg-säck med Doggy Professional Extra. Hon bor dock låångt härifrån och kommer inte kunna ta med sig...
Svar
2
· Visningar
757
Senast: Emmahpemma
·
Övr. Hund I fyllan och villan (typ) :angel: igår så fick jag maken med på att kanske skaffa hund framöver. Jag är lite inne på någon typ av...
Svar
18
· Visningar
2 590
Senast: skuggi
·
Övr. Hund Idag har jag kommit fram till att Ceasar är ensamhetstränad. Han kan vara ensam med Brutus så länge jag låter dom vara ensamma, upp...
Svar
9
· Visningar
850
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Hejhopp! Nu är det dags för min lilla Azlan att ge sig ut i utställningsringen. Jag hade tänkt börja med Norberg i slutet av augusti...
Svar
5
· Visningar
865
Senast: Smillan
·
Övr. Hund Den här veckan har jag finbesök här hemma - och just nu ligger finbesöket så nära mig att jag kan pussa på honom hur mycket jag vill...
Svar
16
· Visningar
1 632
Senast: Hemlighetsmakeri
·
Övr. Hund I söndags var det tid för en av årets största svenska vinthundsutställningar. Ungefär 180 salukis var anmälda och mina damer var två av...
Svar
7
· Visningar
991
M
Övr. Hund Det var med stor sorg i hjärtat vi var tvygna att låta vår underbara dvärgschnauzer tik somna in under operationen då vet hittade cancer...
Svar
12
· Visningar
1 306
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Soleil har nu hunnit bli 8 månader gammal och debuterade på utställning i fredags... Det är inte jag som håller i snöret;)
2
Svar
26
· Visningar
2 137
Senast: Långnos
·
Övr. Hund Tror inte att tråden ligger rätt, men här tror jag det är stört chans att få snabbt svar, så jag provar. Igår kväll när vi var ute och...
2
Svar
21
· Visningar
2 497
Senast: AnnaJL
·
Övr. Hund kräsen hund att äta mat. Jo, man viftar över matskålen och låtsas att man viftar bort flugor som tänker äta maten!;) Vips så far...
Svar
18
· Visningar
1 536
Senast: sussisus
·
Övr. Hund .....är det någon mer än jag som anmält hund dit? Jag skall dit med Telda och det skulle vara kul om någon mer Buke ska dit.
Svar
6
· Visningar
828
Senast: pippilotta
·
H
Övr. Hund Var o parkerade bilen utanför ett stort köpcentrum. Hundarna var med där bak så jag öppnade luckan helt o låste grindarna. Börjar gå mot...
Svar
3
· Visningar
1 535
Senast: Gabbi
·
D
Övr. Hund Ja, precis som rubriken säger, vad kan jag göra för att minimera pinklukten i hundgården? Bajset är inga problem, det tar jag ju upp i...
2
Svar
20
· Visningar
9 466
Senast: vallhund
·
Övr. Hund I söndags fick jag och min dp vår sista pinne i Hopp 2 och blev uppflyttade till klass 3 i hoppklass Lite bilder från hopploppet...
Svar
10
· Visningar
1 000
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Efter många om och men och funderande och rannsakande har jag bestämt mig för att det kommer bli en schäfer för mig någon gång i...
Svar
3
· Visningar
959
Senast: Raven_
·
R
Övr. Hund Jag har två frågor som jag hoppas få input på! 1. Jag har börjat träna 2:ans hopp. Hon hoppar glatt över från mig men gör det...
2
Svar
26
· Visningar
1 774
Senast: Raderad medlem 19815
·
Övr. Hund För ca 6-7 månader sedan pratade jag med en gammal klasskamrat som nyligen hade skaffat sig en valp. Hon ville ha råd och stöd i hur hon...
Svar
18
· Visningar
1 722
Senast: Acses
·
Övr. Hund Fundera på det här med att ta en hund som kanske inte är helt hundra för en själv "bara" för att man vet att man kan ge den ett "bättre...
Svar
14
· Visningar
1 161

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp