Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

M
Övr. Hund Min 17 månaders goldentik ligger inne på Blå Stjärnanas Djursjukhus och ska opereras akut i buken inatt, det verkar sitta en majskolv...
Svar
8
· Visningar
1 032
Senast: __Stilett__
·
Övr. Hund ...varför är det dyrare än att kastrera en hankatt?
Svar
7
· Visningar
1 105
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Piraya är nu 9,5 månad och börjar äntligen se ut som en schäfer ska :p På häng hade vi mammas ögonsten, dvärgpudeln Java som är ca 4 år...
Svar
8
· Visningar
1 032
Senast: Raven_
·
Övr. Hund Är hundvakt till en mycket levnadsglad och busig jämthane, 9 månader gammal och totalt ouppfostrad. Nu var det inte meningen att tråden...
Svar
7
· Visningar
1 234
Senast: Ciindy
·
Övr. Hund Vi flyger ju som sagt var till Kiruna snart. Sen har vi köpt en bil däruppe och ska bila hem genom Sverige. Då våran ordinarie bur (som...
Svar
5
· Visningar
1 128
Senast: BuenoBull
·
Övr. Hund Vet inte om jag ska skriva detta på hund eller kattdelen men iaf dom hoppfällbara tygburarna modell större (typ Xl) klarar dom av att...
Svar
10
· Visningar
2 395
Senast: BuenoBull
·
Övr. Hund Hej Är det någon som vet om man vågar ha switch på hunden? Det är ju för betesdjur och tar ju föstingarna. Hörde om en som...
Svar
2
· Visningar
1 477
Senast: Saybia
·
Övr. Hund Idag stannade jag som vanligt i trapphuset och artighetspratade lite med en granne. Grannen är en kvinna i 45 års åldern och brukar...
2
Svar
30
· Visningar
4 213
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Igår köpte jag min första egna hund :D Har saknat hunderiet då innan jag flyttade hemifrån haft hund i hemmet i 16 år av min "ynka" 22...
Svar
10
· Visningar
1 137
Övr. Hund Satt inne på blocket i lördagskväll och kikade på hundar till salu, ska inte ha något :D har jag försökt intala mig. Trots att jag...
Svar
12
· Visningar
1 678
Senast: eldione
·
U
Övr. Hund Jag ska hämta hem min valp i helgen. Är det något speciellt att tänka på? Någon speciell mat? Hon är lite yngre än vad som är vanligast...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
9 525
Senast: Roxer
·
T
Övr. Hund hejsan. Jag har en Valp på 5 månader, En Mexikansk Nakenhund med hår.. Och snart ska vi ta en resa till Finland och hälsa på mina...
Svar
7
· Visningar
2 248
Övr. Hund verkligen lita på den nya klotången Quick Finder?
Svar
3
· Visningar
1 085
Övr. Hund Tänkte höra om någon här råkar veta något om en IPO-träningsplan (med skul) som ligger längs väg 273 mellan - grovt räknat - Almunge och...
Svar
2
· Visningar
1 130
Senast: Swat
·
I
Övr. Hund Har en Chihuahua pojke på 10 månader (kastrerad) och en RR hane på 4 år som alltid har funkat väldigt bra ihop. För ungefär tre veckor...
Svar
2
· Visningar
733
Senast: Ainon
·
Övr. Hund *bildtråd* Skogstrollet har sniffat på valpar idag. :love: Det är Falukorws Leia som är den stolta, men något slitna, modern. :)...
Svar
17
· Visningar
1 100
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Precis som bildtråden så borde vi ju ha en filmtråd! Posta på :D Här är Uno som leker med en 10v borderterriervalp (de fick sen leka...
Svar
11
· Visningar
1 052
Senast: kicki71
·
Övr. Hund Uno ligger inlagd på kliniken :cry: Han har jättehöga infektions och levervärden, dock ingen feber nu (men han hade 39,8 igår). Han...
Svar
15
· Visningar
13 385
Övr. Hund Utgång: Rjukan Jag, sambon och de fem hundarna ska nu ut på tur nr 2. Det handlar endast om 1 natt i tält med ca 45 min...
2
Svar
21
· Visningar
2 203
Senast: Brandgul
·
W
Övr. Hund När bör en unghund börja klara sig hela natten utan att behöva nattkissa? Hon går ut sista gången vid 21-22 tiden, får gå ut då vi...
2
Svar
21
· Visningar
9 883
Senast: Warmia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp