Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Träning Vi har fått en foderponny och håller på att vänja henne vid sitt nya stall. Hon är van vid att stå ensam inne, i sitt förra stall, då de...
Svar
11
· Visningar
1 332
Senast: mian1
·
G
Träning Jag och mitt treåriga sto som jag har haft i snart två veckor har lite brist på roliga övningar. Hon har löärt sig att stanna när jag...
Svar
6
· Visningar
919
Senast: Gloooria
·
Ridning Kan vi kanske komma fram till något vi alla är överens om? Jag gör ett försök. När hästen är samlad och rakriktad har den...
2
Svar
22
· Visningar
3 058
Senast: NobleArt
·
N
Träning Jag har ett shettissto och jag tänker nog skaffa en till så att jag kan ha de ute året om, för jag tycker faktiskt lite synd om mitt sto...
Svar
6
· Visningar
808
Senast: lil-sis
·
H
Träning Jag håller på med ett skolarnbete gällande kropssspråk och en gren ska då vara NH. Vet någon en bra sida med fakta om just detta ämne...
Svar
3
· Visningar
910
Senast: **BORTTAGEN**
·
A
Ridning Den eviga frågan, vilken sadel är bäst? Kriteriena är viktiga. På vilket stadie är hästen? Är det första ridturerna? Då är en w-sadel...
2
Svar
21
· Visningar
5 192
Senast: Annas
·
Träning Har just fått veta att vi måste sätta ihop våran ponny(häst) med ett sto som kommit till stallet ikväll.Alltså ska det ske imorgon...
Svar
6
· Visningar
1 016
Senast: suisyola
·
B
Träning Snälla kan någon ge mig något tips på vad som kan vara fel.. Min häst har under de senaste månaderna blivit argare och argare.. Hon har...
Svar
6
· Visningar
1 092
Senast: Johanna_Agge
·
I
Träning Är det någon som har två islandshästar i samma box nattetid? Funderar på att ha en häst till och ha de i samma box (Förutsättning...
2
Svar
32
· Visningar
2 575
Senast: izza
·
P
Träning Jag undrar hur man kan transportera en liten shettis på 95cm på bästa sättet... Vissa säger att dom ska var lösa, men det tycker jag...
Svar
10
· Visningar
1 601
B
Träning Ni som har hästarna inne på natten, när tar ni in dom på kvällen och när släpper ni ut dom på morgonen igen? Trivs era hästar med att...
2
Svar
36
· Visningar
1 955
Senast: mysko
·
L
Träning Hejsan, jag har ridit ett tag nu, jag vill gärna ha tips om vad som helst som handlar om hästar!! Så snälla..mejla,fast de e ju såklart...
2
Svar
24
· Visningar
2 274
Senast: velvet
·
Träning Min häst krubbiter som en galning även med rem. Några förslag på vad jag ska göra?? :confused: :confused:
Svar
3
· Visningar
842
Senast: Rocco
·
Träning Jag vet, jag vet, detta är stött och blött i all oändlighet. Har bara en funderation. Får med jämna mellanrum höra att det sägs om oss...
2
Svar
20
· Visningar
1 837
Senast: oidipus
·
Träning Kanske passa som rubrik? Min tös ska skrittas avsutten till jul hade jag tänkt. Skrittats en vecka nu. Har mkt liten chans till...
Svar
4
· Visningar
893
Senast: Spider84
·
Träning Jag har jätte svårt att lämna bort min häst till någon annan.Skulle verkligen behöva en skötare typ 1-2 dagar i veckan då jag har familj...
2
Svar
25
· Visningar
2 116
Senast: ako
·
D
Träning Nu när det ösregnar ute, går min häsr ut, inpackad i både vanligt täcke och regntäcke. Mest står han och tittar i hagen och ser mest...
Svar
10
· Visningar
1 092
Senast: Centaur
·
S
Träning känner mig som ett frågetecken just nu och ganska nerstämd också. Jag lånade ut min häst på helfoder förra året/nyårskiftet. fick hem...
Svar
13
· Visningar
1 279
Senast: __Stilett__
·
S
Träning Verkar nu äntligen hittat en ponny till dottern. :) Jag har försökt att ta reda så mycket jag bara kan om den, men jag är rädd att jag...
Svar
11
· Visningar
8 779
Senast: __Stilett__
·
S
Träning Tex att man släpper hästen lös i paddocken, vad kan man göra där då? :confused:
Svar
6
· Visningar
1 055
Senast: Yrja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp