Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

C
Utrustning Hur-När-Var-Varför sväller det? Mia
Svar
2
· Visningar
782
Senast: anders
·
S
Utrustning Är på jagkt efter ny bil..ja inte en sprillans ny men en bättre än den jag har.. Jag har några krav och undrar vad ni har för bilar. Det...
Svar
2
· Visningar
674
Senast: Sudd
·
D
Utrustning Jag har inga tävlingskläder, men ska vara me på en klubbtävling på lördag...va ska ja ha på mig, kan man ha sina vanliga ridkläder...
Svar
4
· Visningar
622
Senast: LadySara
·
Utrustning Igen... Har förstått att bakvalvet alltid (?) ska vara högre än framvalvet, iallafall på en dressyrsadel, men hur mycket då??? Alla...
Svar
7
· Visningar
1 700
Senast: svea
·
S
Utrustning Någon som har tips på ett par fina och sköna läderridstövlar? Gärna bild på dom.. :)
Svar
12
· Visningar
1 025
C
Utrustning SUPERSTRETCHIG RIDBYXA från CRW el CONTACT RIDBYXA från Equlibre??? Eller finns de nå bättre byxa att rida i på Hööks?? Har pengar att...
Svar
10
· Visningar
902
Senast: Sequoia
·
S
Utrustning Har tidigare tömkört mitt sto, som jag även körde in tills det en "vacker" dag ca två år senare gick helt åt helvete. Har inte en...
Svar
14
· Visningar
1 152
Senast: shapiro
·
Utrustning Jag har tröttnat på att stigläderna aldrig är lika långa och funderar därför på att köpa syntetiska stigläder från hööks. Det står att...
Svar
16
· Visningar
1 251
Senast: caradan
·
Utrustning Vilken stl på täcken har troligtvis en häst som är ca 170cm i mkh? (varmblod/hbl)Kan 145 räcka eller kommer de att vara jätte små??
Svar
10
· Visningar
881
Senast: suisyola
·
M
Utrustning jag rider ponnyn på vanligt tränsbett och han har alltid gått på tre-delat. Jag tycker att det är onödigt att rida honom på tre-delat om...
Svar
6
· Visningar
818
Senast: Alvia
·
Utrustning På hööks finns det ju två olika modeller. vilket av dem är bäst/mildast?
Svar
11
· Visningar
849
Senast: domino
·
Utrustning någon som har ett par sådana? berätta om dom. är de bra, kvalitet, bekvämlighet, grepp osv? funderar på att köpa sådana... :)...
Svar
4
· Visningar
690
Senast: beauspirit
·
Utrustning har en Wintec som börjar se lite halv skitig ut :o jag brukar bara torka av med trasa,men vad använda för medel om man vill putsa upp...
Svar
9
· Visningar
1 218
Senast: susanne
·
Utrustning Vilka egenskaper har de båda betten?? Bra och dåligt. M.m. Funderar på var skillnaden ligger.
Svar
3
· Visningar
710
Senast: Spider84
·
B
Utrustning jag ska köpa benskydd till min häst som är ett kallblod (lätt nordis) men jag är osäker på vilken storlek det ska vara...S,M eller L...
Svar
3
· Visningar
682
Senast: Sunnan
·
T
Utrustning har en säkerhetsväst av märket charles owen använd ca 2 ggr och en hjälm av samma märke som också är använd så där två-3 ggr pgr av...
Svar
1
· Visningar
638
Senast: sara
·
S
Utrustning Någon som prövat skon Hippogrip? Vad tycker ni om den,och vad tycker hovisen att sätta dit den? Hade nämligen tänkt pröva den eller...
Svar
1
· Visningar
695
Senast: Sunnan
·
M
Utrustning Någon som skulle kunna vara vänlig och förklara för mig vilken effekt ett eggbett har? Hur verkar det? Och tredelat eggbett? Tacksam...
Svar
3
· Visningar
855
Senast: miss_vanessa
·
Utrustning med lindor som är Lindor och padd "i ett" (Fleece den första biten) :confused:
Svar
19
· Visningar
1 204
P
Utrustning Ja, ni ser frågan i rubriken. Har ett Zaldi-träns, men funderar på om de har några kandar i sitt sortiment? Finns det nån hemsida...
Svar
5
· Visningar
847
Senast: Centaur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp