Bukefalos 28 år!

Störiga saker vi stör oss på del 11

Status
Stängd för vidare inlägg.
En annons om bortskänkes. Jag frågar om varan finns kvar och får svar att det finns den om jag hämtar nu och en adress. Jag svarar att det tar 30 min för mig med bil, går det bra? Ser att personen läst men inget svar. Jaha? Jag vill faktiskt inte åka 1 h och så har någon annan hunnit före.
 
Jag har bokat klipptid. 😐
Lite ångestladdat eftersom jag vet hur jäkla mycket som behöver klippas av. Saknar redan längden på det 😔
 
På att vi har en godisskål på vårt rum på jobbet som min nya kollega har introducerat och fyller på med jämna mellanrum. Och jag har ingen självbevarelsedrift alls (så det kanske är mest den jag stör mig på :cautious:) och måste gå och småäta hela tiden :arghh:
 
Stör mig på mig själv och min bristande disciplin. Trots att jag varit fruktansvärt trött hela dagen så kommer jag inte i säng i tid, nä istället fastnar jag framför youtube i flera timmar och kollar på folk som pratar om eurovision - jag som knappt har följt mello i år?? Och så får jag för lite sömn och så blir jag ännu tröttare imorrn... :meh:
Åh jag är inte ensam :love:
/den som skulle egentligen ligga i sängen NU och sova NU :meh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
113 085
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
104 578
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
121 311
Senast: Lilla
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 800
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp