Störiga saker vi stör oss på del 11

Status
Stängd för vidare inlägg.
Här har det åskat och regnat rejält utan uppehåll sedan kl 13 och det håller i sig än. Tyvärr är det lika kvavt fortfarande.
 
Stör mig på att jag inte upptäckte förrän nu att en av mina kläder jag beställt är en storlek mindre än de andra :banghead: Och det var den jag såg mest fram emot! :arghh: Varför lade jag inte märke till det tidigare? :confused:
 
Snålspolande duschmunstycken :banghead:.
Tanken är god men det funkar inte om man har hår. Får spola i evigheter för att först blöta håret och sen för att skölja ur schampo och balsam.
De måste ha uppfunnits av någon utan hår. Antagligen en man :cautious:
 
Jag stör mig på de som läser videonyheter på webbtidningarna. En del läser så långsamt att man vill bara krypa bort, en del har nån dialekt som jag måste översätta i huvet först. Typ grötig.
 
Telefonen ringde:
- Hej! Vi utför en oberoende undersökning för Sverige demokraterna...

Intelligensen är hög ibland
Var det fria tider som ringde? Fick ett liknande samtal idag. De gjorde någon undersökning och ville veta vad jag tyckte om invandringen.
Dumt när de ringer sådär, trots nix dessutom.
 
Var det fria tider som ringde? Fick ett liknande samtal idag. De gjorde någon undersökning och ville veta vad jag tyckte om invandringen.
Dumt när de ringer sådär, trots nix dessutom.

Jag hörde inte varifrån de ringde.... undersökningen skulle gälla bidrag till invandrare vs pensionärer. Jag la på, vinklade undersökningar undviker jag
 
Jag hörde inte varifrån de ringde.... undersökningen skulle gälla bidrag till invandrare vs pensionärer. Jag la på, vinklade undersökningar undviker jag

Mmm, mysigt att ställa grupper mot varandra. :idea: Kan de åtminstone inte komma med något nytt?
 
Det är störigt när det finns olika perspektiv på saker och ting. Jag brukar vara irriterad på att jag ALLTID får vänta hos min tandläkare. Vid ett tillfälle dröjde det så länge att jag gick till receptionen och muttrade. Fick då svaret att "Vi ber om ursäkt men det kom ett akutfall emellan." Va fan, "emellan"? 😤

I går kväll bet jag sönder en tand, ringde i morse och de sa: "Ok, kom hit, vi tar dig emellan". 😍
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 866
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 838
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 419
Senast: Lilla
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 097
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp