Störiga saker vi stör oss på del 11

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig på att jag har bytt telefon. Skulle fixa bankid till den, och då behöver jag säkerhetsdosan. Tror fasen jag inte hittar den :banghead: Så nu får jag klara mig utan bankid.. Den gamla telefonen har id och funkar så jag får väl använda den. Har nog aldrig insett hur mycket jag använder just bankid innan..
 
Att jag såg marockansk nypotatis (ni säger väl färskpotatis?) i butiken. Nypotatis är gott, men bara om den inte behövs transporteras långt. Efter långa transporter smakar den mest ingenting och skalet har blivit tjockt. Såå totalt onödigt, och miljövidrigt. Efter några veckor finns det mera närodlad nypotatis än folk orkar äta :cautious:
 
Folk som vägrar rösta av diverse dumma anledningar.
Två pers ur min närmsta familj "orkar inte" och "hinner inte". De bor 200 meter från vallokalen. Mänskan som inte hinner har haft hela dagen på sig, plus all tid man kunnat förtidsrösta.
Men jävlar om EU gör nånting de inte gillar! :meh:
 
Stör mig på att jag absolut skulle dammsuga igår kväll :meh: Operatören som ska ringa idag lär inte bli jätteimponerad över att jag förlorat styrseln på vänster ben igen.. Vill ju kunna sköta om mig själv och mitt hem nu, gnäll gnäll :arghh:
 
Min rygg och nacke som aldrig kan fungera som det ska. :( Idag ilar det inte, nu värker det "bara". Alvedon hjälper inte, voltaren hjälper inte, vetekudde hjälper inte, massagekudde hjälper inte, stretcha hjälper inte. Gaaah! :arghh: Bebis är på världens mest kinkiga humör idag och vill bara bäras och klänga på mig. Gör inte saken bättre direkt.
 
Ont i ryggen efter att ha åkt en massa bil idag. Den balkade ur helt natten till fredag så jag kunnde inte göra nånting, pulserade å höll på. Vill inte att det kommer tillbaka, var inte roligt.
 
Stör mig på att jag har bytt telefon. Skulle fixa bankid till den, och då behöver jag säkerhetsdosan. Tror fasen jag inte hittar den :banghead: Så nu får jag klara mig utan bankid.. Den gamla telefonen har id och funkar så jag får väl använda den. Har nog aldrig insett hur mycket jag använder just bankid innan..
Jag gick in till min bank och de fixade bankid på plats till mig till telefonen! Jag gjorde som du och hade dubbla telefoner ett tag, ett himla meckande.
 
Jag gick in till min bank och de fixade bankid på plats till mig till telefonen! Jag gjorde som du och hade dubbla telefoner ett tag, ett himla meckande.

Jag har så långt till banken bara.. 8 mil.. nåja jag får ta mig i kragen och fixa. Det är sjukt störigt att vara utan BankID!
 
Stör mig på att jag precis fick ett svar att mitt ärende är löst så ärendet är nu stängt, hen har bett Hassan att skapa upp en mailgrupp som jag begärt för 4månader sen vilket jag har bråkat om länge nu, hur i he... kan det vara löst när mailgruppen fortarande inte är skapad och vem F-n är Hassan.... 🤬
 
Det kryllar ju inte direkt av Mr Darcys i Sthlm lokaltrafik. Om ngn nu trodde det.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 910
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 871
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 450
Senast: Lilla
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 107
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Katter och spädbarn
  • Hundhantering
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp