Bukefalos 28 år!

Störiga saker vi stör oss på del 11

Status
Stängd för vidare inlägg.
Väntar på en bok, har stått i kö på den sedan april (den hade precis blivit utlånad då). Den skulle vara tillbakalämnad 15.5, den har fortfarande inte kommit in. Sluta panta på den, jag vill läsa den :cry:
 
Väntar på en bok, har stått i kö på den sedan april (den hade precis blivit utlånad då). Den skulle vara tillbakalämnad 15.5, den har fortfarande inte kommit in. Sluta panta på den, jag vill läsa den :cry:
Åh men typ som adlibis, där kan man sätta upp sig på bevakning på böcker som inte finns inne. Då tror man ju att de ska komma in igen. Men nej, fem år senare har de fortfarande inte tagit in böckerna.
 
Ont i ryggen. Eller ja, det är inte riktigt ryggen heller utan det känns som att höger sidas revben ”låst” sig på baksidan(=ryggen). Vaknade med det igår och bar sen möbler och flyttkartonger under dagen. Är inte bättre idag :eek::confused::angel:
Har du en tennisboll, så ta den och lägg mellan dig och en vägg. Rulla sen upp och ner för att massera där det är låst. Kan hjälpa lite iaf. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
113 534
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
104 798
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
121 634
Senast: Lilla
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
21 073
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp