Bukefalos 28 år!

Störiga saker vi stör oss på del 11

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig på detta :meh: Inte att den är ful, utan att den gör ont och därmed är i vägen hela tiden...
62061920_10214277668842588_6666614242185052160_n.jpg
 
I en serie där person 1 försöker visa person 2 hur den känner. Person 2 får inte person 1:s meddelanden/undanhålls information så person 1 tror att denne inte längre tycker om hen trots att känslorna egentligen är besvarade. Blir lika frustrerad varje gång :arghh:
 
På att min sambo också har åsikter vad gäller inredningen av vår lägenhet. Vad menar han med det?! Vår strategi att han bara säger ifrån när han verkligen har en stark åsikt har fungerat så bra hittills - främst eftersom han inte har haft några starka åsikter :angel:

MVH Tjurig och vill bestämma allt själv
 
På min hjärna slår slint så fort något oväntat eller ohanterbart händer, stressnivå 2000+. Bra sätt att hantera en krissituation, verkligen :meh: :banghead:
Klarar verkligen inte av att inte ha kontroll och inte veta vad som händer, den här skiten förstörde halva kvällen :(

Som idag när det brinner på en sopstation i närheten, jag orkar inte! Brinn någon annanstans :rage:
 
På att någon kör skogsskördare, eller möjligen en rejält ljudlig grävmaskin, väl inom hör- och störhåll. Det där svajande gnällande ljudet från hydraulpumpar och -motorer...
 
Och på ett särboende som aldrig verkar kunna lyfta till ett samboende med någon kontinuitet, förutsägbarhet och stabilitet. Ibland känns det extra störigt bara. :crazy:
 
I en serie där person 1 försöker visa person 2 hur den känner. Person 2 får inte person 1:s meddelanden/undanhålls information så person 1 tror att denne inte längre tycker om hen trots att känslorna egentligen är besvarade. Blir lika frustrerad varje gång :arghh:

The Good Wife? :p
 
Stör mig på min ena katt. Hon är gosesjuk och vill att jag tar på henne. Men hon vägrar hoppa upp i mitt knä så hon är på golvet och jag sitter vid datorn så får ha en hand ner hela tiden så hon blir nöjd (sen så stör det mig inte så mycket mest surt att hon inte kan komma upp till mig så jag lättare kan gosa med henne)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
113 511
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
104 795
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
121 629
Senast: Lilla
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
21 071
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp