Störiga saker vi stör oss på del 11

Status
Stängd för vidare inlägg.
Person tipsar om en produkt hen testat.
Sockermaffian: "Den där innehåller faktiskt ett sockerkorn och det dör man av!!!!!!1111oneone".

Typ så. Händer varenda gång nån råkar nämna nånting som innehåller socker i ett par viktoperationsgrupper på fb och det stör mig att sockermaffian ska pracka på sin sockerhets på alla andra.
Herregud vad tröttsamt.
 
Visade ponnyn för spekulant igår. Ponnyn var hemsk. Sämsta ridpasset på en månad. Broms fungerade inte. Styrning fungerade dåligt. Allt var hemskt.

Ponnyn var jättefin idag igen. Hon valde verkligen fel dag för att vara överladdad :cautious: dessutom tyckte jag verkligen att den spekulanten lät helt okej, ponnyn är väldigt pigg och inte helt enkel och därför inte helt lätt att sälja.

Störigt :meh:
 
Stör mig på att hotellvistelsen som skulle skänka lugn och ro endast slutade i sömnlöshet :meh:

Brandlarmet gick kl. 02:00 igår natt. Ett hotell för säkert 100 gäster hade bara en stackars nattportier som tydligen inte hade övat på sådana här situationer :banghead: Och som inte borde vara ensam? Att se till att gästerna kom ut eller att kontrollera vad som utlöst larmet hände ju inte...

När vi skulle packa ihop resväskan imorse var all packning blöt :confused: Tittar upp och ser vattenläckan i taket som droppat rakt ner på väskan...
Det var flera tusen rakt ner i sjön
 
Stör mig på att hotellvistelsen som skulle skänka lugn och ro endast slutade i sömnlöshet :meh:

Brandlarmet gick kl. 02:00 igår natt. Ett hotell för säkert 100 gäster hade bara en stackars nattportier som tydligen inte hade övat på sådana här situationer :banghead: Och som inte borde vara ensam? Att se till att gästerna kom ut eller att kontrollera vad som utlöst larmet hände ju inte...

När vi skulle packa ihop resväskan imorse var all packning blöt :confused: Tittar upp och ser vattenläckan i taket som droppat rakt ner på väskan...
Det var flera tusen rakt ner i sjön

Jag hoppas innerligt att ni lämnade klagomål på sakerna och krävde sänkt pris!
 
Stör mig på att hotellvistelsen som skulle skänka lugn och ro endast slutade i sömnlöshet :meh:

Brandlarmet gick kl. 02:00 igår natt. Ett hotell för säkert 100 gäster hade bara en stackars nattportier som tydligen inte hade övat på sådana här situationer :banghead: Och som inte borde vara ensam? Att se till att gästerna kom ut eller att kontrollera vad som utlöst larmet hände ju inte...

När vi skulle packa ihop resväskan imorse var all packning blöt :confused: Tittar upp och ser vattenläckan i taket som droppat rakt ner på väskan...
Det var flera tusen rakt ner i sjön
Men herregud, det där måste du ju kunna kräva ersättning för! Stackare :(
 
Stör mig på sjukvården :cautious:
Sambon åkte in på akuten och fick svaret att han hade förhöjda levervärden. Men de kunde inte ta reda på varför för då måste de röngta och de ville inte utsätta honom för strålning O_o
 
Okej, fortsatt ponnyannonsering.
I annonsen står det: "myndig person kontaktar mig via mail". Får ett antal "hej, jag är 12 år och älskar hästar".

Inga konstigheter.
Men idag, började med något liknande, jag svarade "dina föräldrar får kontakta mig". Får ett gäng frågor ändå. Svarar sakligt. Får sen frågan " om jag ska provrida, måste jag komma till Skellefteå då?"

Nej vännen, jag skjutsar såklart ponnyn till dig för provridning. Det är ju mer rimligt.

:cautious: :cautious:
 
Okej, fortsatt ponnyannonsering.
I annonsen står det: "myndig person kontaktar mig via mail". Får ett antal "hej, jag är 12 år och älskar hästar".

Inga konstigheter.
Men idag, började med något liknande, jag svarade "dina föräldrar får kontakta mig". Får ett gäng frågor ändå. Svarar sakligt. Får sen frågan " om jag ska provrida, måste jag komma till Skellefteå då?"

Nej vännen, jag skjutsar såklart ponnyn till dig för provridning. Det är ju mer rimligt.

:cautious: :cautious:
:rofl: :rofl: herregud vilket folk det finns
 
Att jag blivit förkyld med hosta och ont i halsen! :arghh:
Varenda sommar samma visa. Frisk och kry under de trista höst och vinter månaderna och sen alltid sjuk sommarn... :meh:
 
Stör mig på att jag är så jävla dum. Hade en bra dag. Gjorde misstaget att fråga två pers om att åka och bada imorrn. Dumt som fan - de säger nej (as always), jag konstaterar att jag inte har någon annan att fråga och poff, total jävla misär.
Därtill stör jag mig på att jag hade kunnat ha en till person att fråga, men den vänskapen sabbade jag såklart genom att bli kär. Inte ens folk som VILL umgås med mig lyckas jag behålla :(

Och så stör jag mig på att Wish laggade så jag vet inte om mitt inköp av en bananhammock gick igenom eller inte.
 
Vid 32 års ålder har en visdomstand gjort entré. Helt onödigt eftersom jag inte behöver bli visare och dessutom får den inte plats i min trånga käke.
Jag fattas redan fem tänder och det är ändå 0,0 mm mellan tänderna så det är mission impossible. Det innebär att visdomstanden växer snett utåt, rakt in i kinden :mad:

För att göra det ännu så har jag en känsla av att det kommer en till på andra sidan. Vad ska det vara bra för?
 
Vid 32 års ålder har en visdomstand gjort entré. Helt onödigt eftersom jag inte behöver bli visare och dessutom får den inte plats i min trånga käke.
Jag fattas redan fem tänder och det är ändå 0,0 mm mellan tänderna så det är mission impossible. Det innebär att visdomstanden växer snett utåt, rakt in i kinden :mad:

För att göra det ännu så har jag en känsla av att det kommer en till på andra sidan. Vad ska det vara bra för?
Ja, vad ska det vara bra för?! Har också en visdomstand som inte ville vara som alla andra och valde att växa vågrätt istället för uppåt... :meh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 704
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 711
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 306
Senast: Lilla
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 024
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp