Störiga saker vi stör oss på, del 12

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag stör mig på att matlådorna jag använder inte finns att få tag på varken här i stan eller i närmsta butik i kedjan på annan ort, för självklart ska de vara tvärslut just när jag upptäcker att jag nog skulle haft sjuttioelva lådor till. Och så stör jag mig på att alla andra matlådor är alldeles för stora och de få små som finns är antingen skitdåliga eller skitdyra :arghh:
 
Jag beställde en ny bikini. Det stod att den var stor i storleken och att man skulle ta en storlek mindre så jag gjorde det och den är för liten... min viktuppgång har verkligen bara satt sig på brösten och det stör mig, dessutom stör det mig att jag inte lär mig det heller :meh:
 
Jag tänkte vara duktig och lägga in dotterns fritidstider för hösten. Det gick absolut skitdåligt eftersom Vklass schema-funktion definitivt inte tänkte spara något schema. Jag blev sur och mejlade till någon sorts ansvarig att då får de klara sig utan fritidstider och ta emot barnet när hon kommer dit.
Relaterar Vklass-störning :banghead:
 
Människors behov av uppmärksamhet på Facebook. De skriver något helt orelaterat till en post eller fråga, bara för att få synas.
 
Att jag blev tvungen att logga in på Facebook på min dator för att kunna gilla en sida :banghead: . Det finns ingen gillaknapp i appen på telefon eller platta!? Så jävla idiotiskt.
 
Personer som blir kränkta av ALLT. (Jag menar inte i stora frågor, utan i allt, allt, allt.)
En person i min närhet tar ALLT som personlig kritik och blir kränkt och känner sig påhoppad. Hur man än försöker lägga fram det som måste sägas.
 
Folk som inte förstår instruktioner

Folk som inte kommer ihåg (enkla) instruktioner

Folk som inte kan ge (enkla) förståbara instruktioner.

Det kan ju vara så att den tredje bygger på de två första men hur jäkla svårt kan det vara?????

Detta gör att andra mäniskor får en helskottas massa extraarbete. Det är hemskt respektlöst.
 
Att folk inte kan informera om saker.

Häst på bete med full tillsyn och alles. Eftersom det är mkt gräs kvar får han gå kvar ännu en månad - men då är det plötsligt jag som ska sköta tillsynen. Det hadejag gärna vetat innan jag bestämde att han ska gå kvar
 
Folk som inte förstår instruktioner

Folk som inte kommer ihåg (enkla) instruktioner

Folk som inte kan ge (enkla) förståbara instruktioner.

Det kan ju vara så att den tredje bygger på de två första men hur jäkla svårt kan det vara?????

Detta gör att andra mäniskor får en helskottas massa extraarbete. Det är hemskt respektlöst.

Igen händer det. Samma två människor.

Exempel från idag: Hästarna släpps ut ca 8. 0915 skriver en och säger att hennes häst skall stå inne pga hovslagaren kommer. Ska stallägarna då gå och hämta in hennes häst igen? Hovslagartiden har varit känd i 4v innan idag...
 
Är så förbannat trött på att dagligen hantera arbetsuppgifter som är bortom mitt egentliga ansvar och långt ifrån min arbetsbeskrivning :arghh: Under sommaren som hittills varit, så har jag kanske vid 4-5 tillfällen fått arbeta med de uppgifter som jag är utbildad till att genomföra...

Vill bara att sommaren ska vara över så att ärenden enklare kan hamna där de hör hemma igen :( Just nu har jag lust att skita i år av högskolestudier och bara ta första bästa jobb i ett helt annat yrkesfält. Det vettiga är väl dock att andas och vänta på att arbetsfördelningen normaliserar sig, vilket det bör MEN NÄR? :meh:
 
Jag beställde en ny bikini. Det stod att den var stor i storleken och att man skulle ta en storlek mindre så jag gjorde det och den är för liten... min viktuppgång har verkligen bara satt sig på brösten och det stör mig, dessutom stör det mig att jag inte lär mig det heller :meh:
Det stör mig att det där inte hände mig, utan att all viktuppgång satte sig på hela kroppen förutom brösten :meh:
 
34262


Och att jag låste in hemnycklarna i tvättstugan. :meh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 527
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 526
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 178
Senast: Lilla
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 961
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • 🥂 VALBORG 🍾
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Träning och hälsa del 11

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp