Störiga saker vi stör oss på, del 12

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mej på den ibland obefintliga kolsyran i min powerking :arghh: jag måste ha kolsyra annars kan jag lika gärna dricka saft. Jag vill inte ha saft. Det är äckligt utan kolsyra :arghh::wtf:
 
Idag stör jag mig på folk som svarar på Blocketannonser.
Specifikt då på mina annonser, på halvfyllan en fredag- eller lördagkväll när de tror sig ha råd att köpa nåt jag säljer, och messar entusiastiskt och stämmer träff till dagen efter. Och sen bara försvinner. Händer då och då, vanligast på lönehelg. :meh::banghead:
 
Någon som ringt 28(!) gånger från ett oreggat kontantkort men inte lämnat något meddelande. Jag har fånen avstängd när jag sover dagtid, men vad är så viktigt att man ringer 28 ggr men inte säger ngt? :confused:

När jag kollade numret så hittade jag flera som angett att det är en försäljare, så jag ringde upp natten som var och väckte någon som la på. :o Idag har jag inga missade samtal iaf. ;)
 
Åkte in till jobbet ikväll och trafiken på E4:an har ökat rejält. Noterade att folk som vanligt inte kan trafikreglerna då två av fem(!) filer är packade. Vilka? Jo, naturligtvis de två längst till vänster. De tre högerfilerna var sgs tomma så jag hade högerfilen nästan helt för mig själv medan de andra var så packade att det knappt var lucka mellan bilarna.

Inte konstigt att det blir totalstopp i trafiken många gånger. Minsta misstag = seriekrock och stopp. :banghead:
 
Hittade något som är mer irriterande än offerkoftor, nämlingen när någon ska tala om för mig vad min poäng är när jag ger ett exempel i en diskussion. Med kommentaren "det du vill komma fram till är.." sedan stämmer det dessutom inte alls. :cautious::meh:
 
Jag kommer inte in i kursrummet till höstens kurser så jag kan inte se litteratur, schema osv "alla" andra verkar komma in men för mig laddas det inte :( nojan tar över fast inte ens registreringen öppnat än :p
 
34413

Det här :meh:
Flyttat till ny lägenhet, välkommen till verkligheten lixom.
 
Stör mig på att jag är så satans trött, sen vill inte wifi hemma funka. Routern hittar inte internet. Blir nog sängen tidigt ikväll.
 
Alla dessa förbannade jävla vägglöss som durrar på där kring 70 på 90-väg/80 på 100-väg under goda väderförhållanden och bra väglag :arghh: :rage: :arghh:

Hamnade bakom en sån "kö" igår när jag körde hem och låg liite för långt bak för att kunna göra nån vettig omkörning på slingervägen, men när det blev tvåfiligt efter drygt 3 mils segkörning så susade blåbäret glatt förbi hela skiten :devil:

Inser att jag stör mig inte på så mycket egentligen, förutom på biltrafikanter :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 510
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 511
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 150
Senast: Lilla
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 959
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Vildkattungar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp