Störiga saker vi stör oss på, del 12

Status
Stängd för vidare inlägg.
Att jobba som administratör i semestertider..

Vikarier överallt som gör mitt jobb och liv svårare på alla sätt och vis, ingen vet eller kan något. Samtidigt är det högtryck från kundsidan där man måste vara trevlig och tillmötesgående trots att allt bara rasar.
33030
 
Åker förbi en hage när jag åker till jobbet och där går det ett litet shettisföl tillsammans med sin mor, men inte en enda annan fölunge eller ens annan häst. Jag irriterar mig varenda gång och tycker så synd om fölet. Se för f-n till att fölungar får någon att leka med! :mad:
 
Bakade cheesecake idag. Följde receptet till punkt och pricka och failade ändå :meh:

För övrigt stör det mig att jag får sånahär perioder när jag bakar hela jävla tiden. Jag äter ju inte ens. Eller ja, kokostoscakaka och sådär äter jag mer än gärna men sen åratal tillbaka står jag och svänger ihop skit jag inte ens gillar och dumpar det på omgivningen. Som en period när jag bakade kolakakor typ dagligen i några veckor. Jag gillar inte ens kolakakor! Liksom hallå, jag är förtidspensionär, jag är pank, sluta baka och lägg pengarna på nåt vettigt istället?!

Mvh ska gå och baka kokostoscakaka nu
 
Fb tvingade mig precis att välja mellan alltid vissa min plats info eller vid användning. Gick inte å trycka boet heller så fick gå in på inställningar å fixa till det. Vill aldrig vissa min platsinfo.
 
Jag bara på lördag ska jag inte sätta min fot utanför dörren. Lördag be like hej du har glömt en viktig ingrediens till middagen :banghead:
 
Halkade på min korsordstidning som hade ramlat ner på golvet utan att jag hade märkt det... Med en jätteduns gick jag i golvet med ändan först! Så nu strålar nervsmärtan från ryggen och ut i benet, som jag inte kan stödja på just nu :cry: Hoppas att jag inte helt har sabbat de positiva effekterna jag fått av ryggoperationen hittills :nailbiting::( Fan också...
 
Bakade cheesecake idag. Följde receptet till punkt och pricka och failade ändå :meh:

För övrigt stör det mig att jag får sånahär perioder när jag bakar hela jävla tiden. Jag äter ju inte ens. Eller ja, kokostoscakaka och sådär äter jag mer än gärna men sen åratal tillbaka står jag och svänger ihop skit jag inte ens gillar och dumpar det på omgivningen. Som en period när jag bakade kolakakor typ dagligen i några veckor. Jag gillar inte ens kolakakor! Liksom hallå, jag är förtidspensionär, jag är pank, sluta baka och lägg pengarna på nåt vettigt istället?!

Mvh ska gå och baka kokostoscakaka nu
Jag skulle kunna tänka mig att tillhöra din omgivning, faktiskt. (och inte bara p.g.a kak-möjligheterna!)
 
På min chefs nästintill sjukliga kontrollbehov. På att jag fortfarande är arg p.g.a något han gjorde igår, trots att det är lördag morgon och det var en skitgrej egentligen.
 
En medpassagerare på tåget som ringer den ena efter den andra för att berätta att det kom med en spindel med några växter som hon fick idag.

Det är ju tills sånt där som facebook och instagram är perfekt. Folk får lägga upp sin historia, känt folk får gilla, lägga in skrattsmileys och sedan gå vidare med sina liv, och random folk på tåg slipper höra om det :D
 
Stör mej på att det inte alltid kommer upp alternativet gå till första olästa.

Sen stör jag mej på att jag inte har någon energi alls och kan inte bestämma mej om jag ska traggla lite dressyr eller om jag ska rida ut
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 436
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 453
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 074
Senast: Lilla
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 919
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp